--> Såå inte min kväll

Jobbade lång dag igår, så även idag. hade en jäkla massa prblem igår kväll, slutade 20.30, men var slutligen hemma i sängen 23.30...tänker inte gå in på detaljer, säger bara att de handlade om regn (mycket regn), förlorade nycklar, en trött och förbannade Josefina och en alltid så underbar ängel som ställer upp i alla väder ( det var ju spöregn som sagt;) ). Vet inte vad jag skulle gjort(göra) utan dig ängel min! Tack tack tack!

Jobbade idag som sagt, och imorrn. Hade ju egentligen en utgång planerad imorrn men alla svikers gick ut idag, tack min helg förstörd...hade planerat in mina jobbdagar efter det där, och verkligen sett fram emot de...:( Men nu fixade ju ängeln nya planer, poola:) wuhuu,. Ska de innefatta alkohol föresten?:P kan avra farligt i samband med vatten.....:P? får se vad de blir. Men nu fan måstejag hitta mina nycklar.........-.-

Kommentarer
Postat av: Fröken Karlsson

söt blogg :D

2008-05-16 @ 22:31:45
Postat av: Becca

De där om gårdagen får bli ett minne vi kan titta tillbaka på och skratta åt, iaf när dina nycklar är återfunna. Kommer alltid finnas här, always! Och det vet du ju (L)

2008-05-16 @ 23:05:53
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0