-->Inte många timmars sömn

Haha. Ja. Igår jobbades det igen, massa att göra, fick stå i korven med, mohaha. Klarade det med nöd och näppe med hjälp från Carro.=) Åkte hem vid halv sex, käkade stark "curry" och slutligen lyckades jag ta mig till min lilla ängel därborta  vid radhusen. Hon hade lånat poolen, så hon, jag, munken,macke, nockis och tysken badade och skojade. Killarna skojbråkade och dräkte varandra i vattnet jag och becca höll oss på tryggt avstånd...;) Fick dock en halv chans att "fälla" tysken, vilket jag givetvis gjorde. Skulle jag inte gjort, sekunden senare lyfte han upp mig som om jag vore 5 kilo tung och slängde iväg mig halvvägs över poolen. Upps!;)

Bastade, sen åkte vi o köpte mat till dom andra, tysken sa åt mig att aldrig mer klaga över hans bilkörnig,. jag är var tydligen värre igår, jahaaa....:P Kollade hockey, åt godis, eme,philip och pirre dök upp til min stora glädje, så de vart lite prat och så:) skoj!

Lovade pirre att hämta honom i lindö och skjutsa honom till krogen lite senare, vilket jag gjorde. Klockan var runt halv ett när jag tog mig ut dit, fick bilen full med killar, coh dumpade dom vid palace. Pirre fick mig att gå med på skjutsning även från krogen, så åkte hem, skrev brev till sian i en o en halv timme, sen åktes de snart ner dit igen. Blev tillslut att jag skjutsade alla till lindö igen för efterfest, jag följde med pirre in i tio minuter kankse, sen avrt de in till stan igen. Jag var hemma halvfem...hum, inte direkt planerat, men roligt sällsap hade jag, hehe. Idag har vart en halv slöisdag har dock dammsugat hela min säng för att bli av med allt pollen, min pyjamaströja var gulprickig:| kan ju bertta att den annar är svart:/ Träffade farmor och Sirkka en sväng, sen åkte jag till fiddelii med:) Sen har de varit lugnt. SKulle evetuellt träffat pirre ikväll, men han är visst fast i fotbollen hos martin, suck!;)

Bilder kankse kommer om jag får tillåtelse från grabbarna, från abdet alltså;)
Imorrn är de vårruset, kommer dööö långsamt längs med vägen. Tur att de finns ambulanser inom tryggt avstånd. Och kanske duktiga snygga åskådare som kan munmotmun metoden? helt värt att prova om de skulle vara så illa;)

Till Sandra på tisdag med, äntligen:)


Kommentarer
Postat av: Fie

haha ja snygga killar som kan munmotmunmetoden skulle inte sitta helt fel ;P haha! Fy som ja säger ja som har pojke, men ändå ;P Ses i morrn gumman!

2008-05-18 @ 22:21:27
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0