--> Ibland ska man ha flyt...

Nu händer det grejer! Dom ringde från jobbet i förrgår. Fick jobba igår. När jag kom dit skulle jag prata med Mary, hon hade lite tider. Det visade sig att en tjej fått sparken, och gissa vem som fick ta alla hennes tider de närmsta två veckorna?=) Helt rätt! Moi:)

Så nu jobbar jag alla dagar de närmsta två veckorna förutom torsdag och söndag denna veckan och måndag nästa vecka. Börhar 06.30 tisdag, blir tufft efter vårruset...Funderar på att säga ifrån den tiden...men det är ju att tacka nej till 650 kronor och det är de inte värt;) Får sova när jag kommer hem!

igår fick jag jobba över också, extrapengar:) hihi:) Hade en disskussion med Fatou (en som jobbar på golvet) om en ost han skulle kolla priset på. Jag sa
-" Det står herrgård, den är blå och så är e lite blommor".
- Är du säker på att den är blå? Jag hittar en grön..
- Ja, den är blå! (fortfarande gasnka tålmodigt)
- Grevé är blå..'
-Ja, men det står herrgård! ( tittar nervöst på den långa kön som är bort till frysdiskarna...)
- Men alltså. Jag hittar ingen blå, är du verkligen HELT säker på tt den är blå?
- Men ja! Den är blå, jag är helt säker!!!
- Men jaha,,*skrattar* Då låtsas vi att den är grön för det är nog samma pris...

Hehe. Man kan ju inte låta bli att fortsätta småskratta för sig själv efter de..:p

Ny jobbardag då. 13-21.30 härligt.

//>> Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

Grejt med massa jobb =) Pengar, Pengar, Pengar =) Snart ses vi!

2008-05-15 @ 12:58:27
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0