--> En liten ridtur...;)

Åkte till Sandra o bushästarna imorse:) Filmade Sandra när hon skulle fånga Jasen, han har ju blivit svårfångad på senare tid, eheh. Efter mycket jagande vart han nyfiken på min kamera och promenerade raka vägen fram till mig. Klippet kanske kommer in här senare..;) Vi red en sväng, nu kan jag bocka av en sak på minlista!

* Trilla av Pärlan för första gången [ x ]
Hehe. Mitt eget fel, tur att det var på en åker, landade mjukt och kanade en bit på rumpestumpen,. Lagom till vi kom tillbaka och börjat med Jasens hovar började det ösregna. Huh!
Vi kollade gossip girl,. åt bullar, åt sen glass till " What Happens in Vegas" sjukt rolig film som varmt rekomenderas när livet har sina lite tråkigare dagar!:)

Sen lyckades vi ta oss ut i regnet, göra klart pärlans hovar, flytta småhästar o så.Sen var det dags för hemfärd! Andra avenyn säsongsavslut ikväll, missade de på tv men nu ska jag se de på datorn. Har sett alla 103 avsnitt.:) Något att vara stolt över? HUm......;)

Imorrn ska jag träffa Emlan och sen jobba. Förhoppningsvis har mamma lite tid att ta min rygg, har ont verkligen....Hon får ställa upp lite..:)

Ska se om jag kan få upp filmen senare!


// Josefina

Kommentarer
Postat av: Sandra

http://www.hippomarket.com/tacken-c-280594973.html

Sedan finns en länk på vänster sida "Hjälptyglar". Något du kanske är intresserad av? :)

2008-05-22 @ 18:55:31
URL: http://goldticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0