På väg mot ljusare tider?

Kanske det. Någonting hände igår kväll. Jag saknar dig fortfarande, kanske mer än någonsin. Men jag kan inte beskriva vad det var. Något är på väg att ändras. Jag kunde sova ända till nio imorse. Eller, lyckades somna om till halv elva till och med. Och jag sov riktigt gott. Det är nytt. Kanske blir det bättre?

Stan med Emlan idag. Hon fick locka håret på mig först. Så fint. Jag ska permanenta när det blir längre tror jag. Älskar mina lockar. Kan ju göra egna numera men dom faller ju ur så fort. Blä. Men iaf. Stan med Eme och Simone. Sen en sväng in på chokladkompaniet eller vad det heter. Där drack jag den äckligaste varma shoklad någonsin. Mådde riktigt illa efter halva koppen. Urk! Aldrig mer. Snacka om besvikelse.


Sen farmor en sväng, nu ska jag alldeles strax till Emlan o ha lite buskväll. Imorrn blir det en ängladag, sen blir det en änglahelg plus killar. Haha. Antar att jag och Jeppe får underhålla varandra som förra gången. Det blir nog kul:P Kommer inte ha någon röst kvar nästa vecka. Nu har jag mycket på g känns det som. Nästa torsdag blir: En överaskning! Fortfarande hemligt, och dom som vet, skriv INTE en kommentar, ingen vet utom ni. HEMLIGT! Hiii:D

Gah är grymt glad. Längtar till ikväll, imorrn, helg och nästa torsdag. Helt sjukt. Som jag längtat :)

// En Josefina som klättrar sakta men säkert

Kommentarer
Postat av: Fie

Men jag vet ju inte vad som händer på torsdgag :(
Skönt att allt känns bättre gumman min, det värmer mig i hjärtat o veta att du mår bra..

2008-03-28 @ 12:10:07
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Helgen börjar redan idag och den kommer bli toppen, det känner jag på mig! HEJAA HEJAA HEJAA AIK! (L)

2008-03-28 @ 18:05:33
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0