Mera snö...

nu ha rjag upptäckt hur mina dagar ser ut. Jag vaknar. Är pigg direkt. I ca två sekunder. Sen kommer jag på vad som tar öve rmitt huvud dag ut och dag in. Sen ser jag att jag behöver inte gå upp på en halvtimme. Då halvsovwer jag och allt blir grått igen. Man släpar sig till jobbet. vaknar till framåt chokladrasten vid elva tiden. Efter lunchen är det snabbt tempo. Idag SLOG VI REKORD! 3197 rullar! Mohaha. Jag sa ju det igår till Becca. Hon sa " Med silvertejpen? " med vilket hon menade ungefär "trodde du ja..." hehe. Men de gorde vi. Eftermiddagen är okej. Sen kommer kvällen. Då blir de mörkt igen. Tankar kommer tillbaka.

Vi skulle kanske varit lediga imorrn. Insåg att jag inte har ett dugg att göra förutoma att hänga på friskis. Det är sjukt. Jag har inten lust. Folk jobbar. Folk gör annat. Folk har sina nära och kära att umgås med. Jag har blivit dålig på att ta initiativ. Det märks på oss alla. Jag vill bara en sak. Att allt ska vara som innan jag åkte till England. Men hopp och drömmar som man hade då. Nu är det bara tja, tomt. Jag ska vara på citygross i sommar. Jaha. Jag får ta en veckas semster. Med vem ska jag spendera den? Ingen lär ju kunna åka bort med mig iaf. Jag ska ta några dagar över midsommar. Då ska jag väl vara med någon. Sen ska jag nog åka tillbaka till Colerne. Det skulle vara skönt. Att rymma bort. Att få leva ett annat liv i några dagar. Efter regn kommer solsken. Ja visst. Iaf i några timmar om dagen. Men det räcke rinte för mig. Vad hade hänt om jag aldirg åkt till England? Eller om jag stannat hemma efter jul? Skulle någonting varit annorlunda?

Ingen vet. Det finns inga svar. jag vet bara en sak. Jag går och väntar. Jag tror jag vet vad jag väntar på. Men jag måste vara realistiskt. Inget är som förut. Inte med någon. Eller jo faktiskt. Det finns en. Flytar kanske ner till dig efter sommaren vännen. Då kan jag rymma lite till. Högskolan är ju ganska bra därnere med. Jag saknar dig gumman min. kom hem ett tag. Åk bort med mig ett tag. Vi behöver det båda två.

// Josefina på väg mot ännu en dålig natts sömn

Kommentarer
Postat av: sluggo

Jag följer med till Colerne o därmed bastu:D

2008-03-25 @ 23:59:57
Postat av: Fie

Jag vill åka bort med dig ett tag.. Bort från allt o bara slippa tänka på allt som händer runtomkring o bara njuta av tid tillsammans med dig...

2008-03-26 @ 09:41:42
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0