Inget hurra för alkohol som problemlösning. Inget hurra för knivhugg i magen.

Jaha. Kom hem igår från Bränntorp. Skrev ett inlägg där som kommer imorrn. Kan bar asäga såhär..Det är SÅ mycket bättre på sommaren. Nu var de snöyra, svinkallt och vi hade inget rinnande vatten. Jag klättrade på väggarna trots att vi hade rätt trevligt. Jag gick o la mig innna klockan ens slagit tio. Vad hjälpte det. Drmde något så fruktansvärt mycket mardrömmar. En del av dom visade sig vara besannade, som en förvarning. Du sårade mig något fruktansvärt igår. Jag har inte gjort annat än ställt upp för dig. Du ligger inte ens med på listan över dom som kan kalla sig mina vänner. Inte för s du ändrar attityd o slutar försöka vara något du inte är. Du är förändrad jag visst. Jag tyckte om förändringen. Men nu har du gått för långt och jag föräväntar mig en ursäkt. Jag brukar ge folk en andra chans om jag tycker dom förtjänar den.

Iaf. Det blev att gå på Mcdonaldsfest med Sandra igår. Alla kände alla, jag kände ingen. Typ. Det var trevligt folk. Det var okej fes. DOm hade säkert roligare eftersom dom känner varandra. Jag har kommit fram till en sak. Jag förstår inte hur folk börjar supa för att glömma bost sina problem. Alkohol gör det femtio gånger värre och man överreagerar på saker man får höra. Man ställler till saker. Två helger i rad nu har jag ställt till det till viss del. Kan inte skylla på alkoholen för att jag gjorde det. Snarare så kan jag skylla på den för att man överreagerar och kanske tar i mer än vad som är menat. Det får vara lugnt för mig ett tag nu. Så jag inte ställer till mer. För vare sig någon annan eller mig själv..

VI drog iaf vidare till klocket sen och en viss David rockström. trevlig kille, allt folk hade dragit typ när vi kom dit. Hade rätt trevligt ändå tycker jag. Sen tog jag, Sandr ao niclas taxi hit. Tror faktiskt taxigubben blåste oss lite, de kan ju inte var adyrare att åka den kora biten från klocket än att åka från palace...hum.

Sov inte gott inatt heller. När kommer sömnen? undrar jag. kan ju kanske också tillägga lite onödigt vetande. Jag "lurade inte baksmällan" idag som sandra skulle säga. Ingen huvudvärk. Men mår fruktansvärt illa. o andra sidan. Det har jag gjort den senaste tiden iallafall. Så det kanske inte är så farligt.

Nu lämnar jag snart stan igen för att ta mig ner till min allra bästa av dom bästa pärlan. Och min lillprins. Tror jag sover hos honom inatt. Han tyckte visst att det var mysigt när han fick sova med mig i england. Jag tror jag behöver lite trygghet. mysunge. Har sådan tur som har en sådan lillebror<3

Kommentarer
Postat av: seandra

Är glad att du följde med igår. Nästa gång kanske vi bara kan vara hemma och spela UTAN alkohol :) Behöver du prata så finna jag här. Krams

2008-03-23 @ 17:18:21
Postat av: Becca

Världens bästa lillebror har du.. men han har också världens bästa storasyster :)

2008-03-24 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0