Igår var toppen. Idag blir toppen. Imorrn avgörs en del av min framtid.

Så är det! Vi börjar med igår. Arbetsdag på tejpfabriken, dom tre tillverkningsansvariga var trötta, men vi lyckats ändå göra en skaplig insats. Sen vart det stressigt! Hem, byta bil, hämta farmor, åka till citygross. Jag sprang på intervju och farmor sprang o handlade. En kvart senare ungefär kom en mycket glad Josefina ut med ett leende från öra till öra. Nu har jag jobb:) Sommaren klar, behövde inte ens gå till arbetsförmedling eller något. ibland ska man ha flyt!

Sen var de stress hem efter lite yrande inne på citygross för att hitta allt till farmor. Stort är det ju! Smink och grejer hemma hos Becca, sen ut till Snövelstorp till en icke vetande Jonathan Nockmar. Träfade på Munken där med, sen satte operation överaskningsparty igång. Becca lyckades få på en tygpåse över huvudet, sen var de lite bilsightseeing runt i norrköping, han har knappast lokalsinne den pojken, tappade bot sig direkt. Hehe. Sen kom vi till lokalen, och oj vad kul det var. Massa god mat, allt trevligt folk som jag saknat så fruktansvärt och massa roliga saker som att Nockis läste upp sitt eget tal o liknande..hehe. Tårta och grejer var det med. Åh var i sjunde himmlen nästan, det här är dom som bara gör mig glad. Dom som inte har förändrats och som bara accepterar, lever och har kul och som inte bryr sig om någon annan. Tack grabbar och tjejer:)

Palace sen, sämsta musiken dom körde väl techno i över en timme i sträck, ursäkta men har ni hört talas om sång i låtarna? Hehe. lite småtrist. Men vi hade ju kul ändå, man kan inte annat än skratta o hänga på när sörpingsgänget tar över dansgolvet. Försökte få de jävla bandet o spela en sång för Nockis med men det var tydligen svårt. Dåligt! Men försökte ju:) hehe

Tack för en toppenfredag, det har varit den bästa på tre månader nästan exakt. Senaste jag hade det så här bra var när jag kom hem från england den 21e. Eller gårdagen kanske till och med slog den kvällen. Hum.

Idag bär det av till Jönköping, till Fiddeli och meloddifestival:) Hon fyller också tjugo och ska firas på ett lite lgnare sätt än Nockis blev. Skönt det med. Bilen kommer bestå av mig och ängel på nervägen, och poå hemvägen får vi tillökning med Emelie och Danne. sofie, fie fiddeli gud vad jag har saknat dig!

Imorrn sk ajag baka med farmor, laga mat med farmor och kvällen, ja den beror på. Träffa Martin kanske? Man vet aldrig.

Nu ska jag ducha o göra mig redo för en lång körning till jönköping. Hoppas jag hittar. Läskigt!

Sommaren kommer bli bra. Allt kommer bli bra. Nockis, du ska skaffa en till kompis;) hehe.

All my love till er i Sörping ( och runt omkring). Ni får mig på mitt bästa humör!

Bara för att ni ska få snoka..Hitta på fiddelis blogg:)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? - Nej nej
2. Är du uttråkad? - Inte det heller, ska ju snart til fiddeli:)
5. Är du italienare? - Ha nae inte någonstanns;)
6. Är du en cooling? - Cooling? Tror inte riktgit det är rätt ord på mig:P
7. Är du från irland? - Usch nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej, Många nej här verkar det som:P

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Till viss del. Till stor del kanske.
2. Har du någon gång blivit sårad? - För många gånger.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - Tänkt? Eller drömt? Men ja, det har jag.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - tar fiddelis svar: Det har jag nog gjort många gånger (blyga mig). Vi är lika vi två;)
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Hum, jag måste tänka efter. Två veckor, hum ja någon puss har det väl blivit.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Haha dum fråga. När dom v'l kommer ut med det, är de ju inte hemliga längre;)
7. Är du kär? - Ja skulle tro det;)
8. Vill du gifta dej när du blir stor? - Mm i enlighet med det som sagorna berättar...

TIO TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar?hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - Många bästa vänner;)
5. Tv eller internet? - Internet för det mesta. Ibland är det iofs skönare att slötitta på tv. Får väl koppla in datorn till en stor tvskärm. Då blir de internet;)
6. Coca-Cola eller Pepsi? - Coca-cola.
7. Utekväll, eller romantisk hemmakväll? - Beror på med vem.
8. Pengar eller lycka? - Lycka definitivt. Pengar är något materiellt som visselrigen är nödvändigt för överlevnad. men lycka kan inte köpas.
9. Dag eller natt? - Natt!! Men inte för sent;) haha.
10. Msn eller mobil? - Mobil. Mest.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - Har aldrig försökt faktiskt.:P
2. Brutit ett ben? - Neej
3. Gjort nåt du ångrar? - Man ska inte ångra sig, man ska lära sig av det och inte göra om det. Eller för all del gör man om det så får man väl bara glömma haha.
4. Hoppat Bungee Jump? - Nepps
5. Ljugit för någon du tycker om? - Det har jag säkert. Pappa tillexempel, vem har inte ljugit för sina föräldrar?:P typ " när kom du hem inatt? "12". Okej. Saningen: klockan var tre. Men nu är man ju så pass stor att man får välja själv så nu kan man ju berätta sådant hehe.
6. Ätit en hel tårta? - haha ne faktiskt inte ;P
7. Gjort bort dig offentligt? - Oh ja. Men vaddå. Man får väl bjuda på det.
8. Gråtit när ett husdjur dog? - Jodå, alla miljarder chinchillor som fick någon dömani där ett tag:P
10. Velat försvinna? - Inte många gånger. Men ibland så.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? - Kommer inte ihåg. Munken tror jag.
2. Telefonsamtalet du fick? - Alltså kroon ringde becca. Men jag svarade. Gills det?:P Annars pappa tror jag.
3. Personen du var med? - var med. Hum. sitter i samma rum som brorsan nu, är det så det menas?
4. Roligaste grejen som hänt? - oj va svårt.. ingen aning.. haha!
5. Personen du smsade - Beccabus
7. Du skrev till på MSN? - Beccabus igen
8. Du kommenterade? - Beccas blogg faktiskt;)
9. Du tillbringade natten med? - Ja, det är ju en definitionsfråga;) hehe. Tillbringade ju natten med hundratals folk på palace igår till exempel. Men antar att dom syftar på något annat o då ska vi väl säga en viss pojkvän;P
10. Du kramade? - Öhm. Det var nog Bozzna igår när vi drog tror jag. Är inte helt säker...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0