En liten solstråle skiner igen

Efter dagar och nätter av ett rent helvete med många känslor, samvetskval och funderigar är lilla solstråle nu tillbaka och skiner ikapp med solen utanför:)

Att lämna Colerne var jobbigt, men samtidgt enklare än jag trott. Saknar dom faktiskt redan, behövde aldrig gråta trots att tillexempel jane ringe på morgonen för att säga adjö, Catherine körde runt hela Coelrne för att hitta mig och säga hejdå, och Sian med sin baksmälla, gillade jag inte heller att lämna. Men vi ska brevväxla iaf, måste sätt amig ner och börja på ett snart så de blir av.Skriver man inget får man ju inget tillbaka!

Fick mail idag:) Riktigt kul att läsa, ska klippa in de nästa gång jag skriver. Iaf efter mycket om och men med försenade flyg, gott om tid för att leta grejer i taxfeen (hittade en parfym=) ) och stora problem med handbagaget ( Jag fick inte upp väskan i utrymmena, den var för stor, eller snarare utrymmena var för små. GIck över i business class eftersom dom andra var fulla när jag hade plockat ur massa grejer, inte konstigt att dom kollade kontsigt på mig! TÄnkte ju inte på att de var business class;) haha. Fik resesällskap, han brevid mig visade sig jobba på ica vilbergen. Sammanträffande? hehe. Sen iaf, Äntligen såg jag pappsen på arlanda:)

Var i viken i helgen, red pärlan träffade ursötaste lillprinsen som bara är världens goaste lillebror helt enkelt, ni skulle se honom. Han skulle hjälpa mig hitta mitt tappade örhänge och han ansträngde sig sååå mycket! hittade på sängen hemma hos pappa sen, hae åkt iväg med ett öhägne! hehe. Han sa ocksp när jag la honom typ " du är världens bästa vet du de" . Då sa jag " Du är värdens bästa lillebror". Då sa han: " Jag vet de redan". hehe.

Igår lyckades jag på något konstigt sätt paca upp hela väskan. Har ju inget rum, ingen plats någonstanns men det gick. Känndes verkligen inte som at tjag var hemma i helgen, snarare som att jag var på besök. Sov i rasmus säng hos mamma, hittade igenting, inte ens min pyjamas....O här hade jag inte ens en enda hylla att ställa mina grejer på. Det fixade dock brorsan, skönt de:) Nu känns allt bättre dock. Jag får väl leva så här några veckor till.

Nya obbet idag, stokvis tapes, jag,bus och nockis, och en jävla massa tejprullar och mycket tjaffs om musik;) hehe blir nog bra iaf.)

Friskis strax, måste hitta kläder och mitt förbannade kort som verkar försvunnet! Knte konstigt eftersom alla mina grejer lgger nerpackade på smarta ställen någonstanns. Men med tanke på at tjag hade tre kort så bord ejga hitta nåogt..tjugo min på mig. Oj oj;)

SOlen håller visst på att gå ner nu, men solstrålen skiner vidare:)

Kärlek till er :) xxx

Kommentarer
Postat av: Becca

Efter regn kommer solsken, fortsätt att skina du vännen :) Gullig lillebror, fast det visste jag ju redan att han är lilla Melcher. Imorgon är det nya friska tag.. heja heja heja. Ringer ikväll (L) yamatwfeae

2008-03-03 @ 16:53:50
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Fie

Va söt han är din lille bror :) hihi! Usch jag har ju inte träffat honom på flera år nu tror ja :O !! Skönt o höra att du har det bra gumman, även om det är rörigt med dina saker ;P hehe! Du får berätta lite mer om ditt jobb me :) hihi! Saknar dig gumman min! (L)

2008-03-03 @ 20:22:13
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0