--> "Raketen" är hemma:)

Ja! Äntligen! " Raketen är hemma! Hos mig. Där den ska vara hela sommaren lång. Nu undrar ni: " vad eller vem är raketen". Det är min nya BIL::) Frihet!:)

Annars. Hästigt idag, Jasen gick toppen, det var inte den häst jag red för över ett år sedan. Träffade Hanna från igår, Himla roligt, alldeles för länge sedan, nämligen nyår (jag bjuder på en inte alltför smickrande bild)mycket tjejsnack och skratt.
En del arga ord från mig med, men mamma, du förstörde HELA min lördagkväll. Spenderar alldeles för mycket tid med att vara arg på folk, men vad gör man. Ibland är det ndövändigt, ibland mindre nödvändigt. Har iaf glömt allt vad föredetta kompisar heter, tagit steget eller vad man ska kalla det. Det var ni som förlorade, inte jag.

Annars. I fredags var det en bakfylleförmiddag från helvetet, men det gick över när jag kom ut i friska luften, åkte till klarsjön med tysk och munk runt 3 kom hem elva efter lite allt möjligt pysslande. Igår var de jobb, hehe, vissa kul folk som vanligt. Kvällen spenderades med övningskörning i raketen, ner till iken och tillbaka, sen slocknade jag och hanna framför " black beauty" efter ca 10 minuter av filmen. Hum. Något säger mig att den var bättre förr. När jag var mindre alltså.....:P

Efter det hästiga idag, blev det farmor en sväng o sen ner till folkparken med Jenn och hela hennes gäng. Kollade när folk spelade volleyboll, åt ett paket tom&jerry kex(inte jag själv") och spelade neger o president:) sen hem o har legat på sängen sen dess. Imorrn kväll blire friskis, det här går inte längre.

Skönt att kriget är över. Men har fortfarande " Tredje världskriget" som anna uttryckte det. Rummet alltså. Det får vara tills efter nästa besök på ikea.

Have a nice evening!

X.x.X o Josefina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hemsk bild, men trevligt var det i helgen!

Tack för ridturen.

2008-06-09 @ 12:20:20
URL: http://emmahannahemera.blogg.se/
Postat av: Fie

Jag saknar dig! Nu har det gått för lång tid igen utan dig.. Sofie inte tycka om!

2008-06-09 @ 23:23:00
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0