--> Midsommar

Oj oj oj. Vet inte vart jag ska börja, ska försöka göra det kort dock (ha, lycka till fröken).

Fredag, vaknade o fixade all packning, sen bar det av till Uvmarö, där allt sörpingsfolk fanns. Orkar inte räkna upp alla, vi var säkert 20 iallafall, fler än så på kvällen. Alla bilder finns på facebook! Vi åt, var sociala, åt mer, kollade när folk badade, åkte båt, dom söp, jag tittade på (jobbade lördagen).
Gjorde en mycket fin midsommarkran av björklöv och blommor, tysken fuskade mer med såtngen, ormbunkar och eklöv var några delar. Ölburkar som ringar vart fiffigt, satte iaf i en smörblomma för sakens skull;)
Sov inte alls gott på natten, det hade vi nog förstått, åkte hem o jobbade lördagen.

Fick sluta jobbet en timme tidigare, fick ett glatt återseende på en jobbarkompis jag inte sett på länge, vi är nog lite lika han och jag, våra leenden smittar;) haha. Kom ut till landet, käkade med papa,kacka, jimmy, wadde o maria. Sedan kom kristina, vi begav oss till dansplatsen, spelade minigolf... Jag spelade bäst någonsin, fick 53! Jag brukar annars ligga runt 70 eller 80 typ haha. Iaf resulterade det i en tjuga från pappa eftersom jag vann över honom, BRA VAD:) haha. Vann ju lätt med tanke på de promille han hade i blodet...;)

Kollade på när folk dansade, blev faktiskt uppbjuden av: Rekord igen! En sjuttioåring! Klå den ni! Dansade dock inte, var inte lika danssugen utan promille i blodet till hederlig dansbandsmusik;)

Gick hemmåt, hade låångt samtal med Kristina, skönt att vi har varandra efter alla dessa år, ingen av oss minns hur vi träffades där ute, men vi båda gissar att de var nere på bryggan, med en stor fajt om något leksak..haha. Kom hem vid halv ett, då hade dom precis börjat basta, pappa som annars sover vid nio, var vaken till säkert halv tre. Efter att dom kört midnattsdopp, fick jag basta o sen sussa. Sov ända till elva utan att vakna en enda gång, lovely!

Ikväll var jag på bio med min lilla ängel, vi såg
SEX and the City filmen, REKOMENDERAS till framförallt alla tjejer!;) Haaha. Tack för ikvll gumman, spontant är roligast!

Imorrn jobb 9-19 nice one...

I wanna feel the way ypu make me feel when I'm with you...

//Josefina.X.

Kommentarer
Postat av: Sara

va fin du e gumman hoppas du fick en glad midsommar har inte kompis längre det dog ut men messar så fort ja har pengar måste ses snart puss

2008-06-24 @ 10:31:22
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/
Postat av: sara

Haha nae ska försöka updatera oftare, haha ja e rätt bra på att skriva/prata lite för mkt ibland med haha. klart jag har de skulle vara jätte trevligt att träffa dej då. ser fram imot det :D vilken dag passar dej bäst? puss

2008-06-24 @ 20:21:36
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0