--> Fnittrigt värre...

..i telefonen med mina söta väninnor ikväll. kom hem sen, beccabus ringde på vägen, pratade en timme nästan, planer inför imorrn: Utspring: Lovisa och Kristina, systemet, frulle hos farmor, förfest med grabbarna i sörping, får se om jag blir ensam tjej? huh!:P hehe de blir nog kul. Sen blire utgång. Jag har en känsla i magen som säger att det kommer bli fruktansvärt roligt, men jag kommer nog vakna upp med ångest på fredag morgon. Jag hoppas inte det inträffar.

Just de, vänninor var det. En fnittrig och glad Sandra har återvänt, kul att höra dig så uppåt, önskar att vi kan ha ett dygn lika roligt som ditt senaste snart?=) Nästa fredag..hehe " Snobbig,snål...." Haha det kan bli roligt...

1 år sedan. Det är fan sjukt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0