--> En nydesignad blogg...!


Efter MYCKET velande fram öch tillbaka, 18000 olika färgalternativ, gick från mörkt och dytert, till alldeles för grällt, till den nu lite somriga. Har gjort min snyggaste header någonsin, man kan ju absolut göra mycket snyggare, men inte med de program jag har;) Är STOLT! Det tog några timmar, men jag sitter ju på arslet sjuk och trött, så klart att de tar tid. Nu är den nästan klar, ska byta lite textsnitt en annna  dag så är de klart sen=) Gick hem från jobbet idag, verkar ha fått allt på en gång, näsa,hals,huvud,LUNGOR(orka med astman????) feber emellanåt, ont i kroppen. Nej, nu får de gå över. Måste ju verkligen jobba imorrn! FÖr att inte tala om utgång på torsdag uhlala. Kommer bli en kul kväll, alltid kul med Sörping! ;D Vems studentmössa ska jag ta denna gången?=)

Nu ska jag promenera ner till ok, köpa mig en twister och ett kontantkort, och sen komma hem o hoppas på att blackbeauty filmen är klar. Älskade den när jag var liten, har inte sett på länge, så vi får väl se hur de blir. Hoppas på att lära mig ett och annat;)

Åh, hade velat följa med Sandra och Jessica ut :(....

Lots of love and illness;)
X.x.X  Josefina

Kommentarer
Postat av: Becca

Fin header hörredu.. Krya på dig nu för jag räknar kallt med ditt sällskap på torsdag :)

2008-06-03 @ 22:41:48
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Fie

va fint du har gjort =) Riktigt sommarfint! hihi! Du får krya på dig gumman! <3

2008-06-03 @ 23:41:13
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0