--> Lite bilder från kolmårdens djurpark med lillebror



Lite bilder från Kolmården i torsdags med lilleman...Vi hade en bra, och dyr, dag där, en timmes köande in, och fem timmar därinne. Kan bara nämna att jag gick barfota på vägen ut, mina ballerina känner visst inte för att tänka ut sig lite.. :( Mina favoriter vart kultingarna till en av grisarna, tänkte på vad Julie brukade kalla "ginnypigs" har ingen aning om vad det är fortfarande, men jag kunde iallafall se Fleada jaga runt på dom här krakarna, helt överlycklig!:P haha. Melcher vart en groda där någonstanns med, tyckte ingången till tigerhuset är rätt cool faktiskt:)




Sedan av någon anledning, vile ingen av djuren vara med på kort, blev bara att fånga rumpestumparna helt enkelt...;P




Ja det var några bilder, kanske kommer de fler. Nu ska jag städa lite här hemma, pappa och kacka kommer hem efter en vecka borta på landet. Bäst att gör aiordning annars blir de liv. Ikväll blire Sandra tillsammans med Emlan:) Om dom nu inte ringer in mig på jobb innan dess, men de verkar inte så..:)

Jobb igår gick bra var skittrött, men de gick. Kollade film med JennJong på kvällen:) mys!

Puss på er!
// Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

hihi ja jag kommer ihåg att jag är bokad =) Snart ses vi igen gumman min! Love youuu!!! <3

2008-07-13 @ 19:03:11
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0