--> I wish you well...

 I wish you well, on this trip to find yourself. I wish you well, I wish you well, wish I could help, but I cant help you find yourself...

Det finns så mycket jag velat säga, så mycket jag velat visa och bevisa. Jag kanske gör det en dag. Fram tills dess. Ska jag försöka leva livet... "loving life".

Problemet är bara, att på mina lediga dagar, har jag ingen som har tid med mig. Spelar ingen roll hur många sms jag skickar ut, alla har andra planer eller ingen lust med att följa med på mina upptåg...:/ Någon som är lika impulsiv som jag? Tell me who you are, så kanske du räddar min sommar. jag HATAR att vara utan planer. Usch. Är så rädd för att missa saker när man bara går runt o glor. 

Borde kanske satsa på jobbet lite mera, spara pengar och satsa på en resa till våren med Sandra? Om inte annat, finns England där väntades på mig. Det gör det alltid. Och längtan är alltid lika stark. Ska nog skriva nytt brev till Sian nu.


My one and only

Kommentarer
Postat av: Fie

du får komma till mig när du får tråkigt =) Men höra va dig innan så att jag inte planerar en resa till danmark o halmstad ;P haha Ha det bra gumman min! Vi får ta oss ett snack snart tycker jag :)

2008-07-02 @ 19:02:37
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Becca

Vart håller ängeln hus måntro? Riiing! :)

2008-07-02 @ 21:57:43
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

THAILAND NÄSTA!

2008-07-04 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0