---> En heldag tjejgrejer

Vaknade plötsligt vid halv elva! Så länge utan att vakna har jag inte sovit på länge. De bevisar nog hur jävligt jag hade demed att försöka sova igår kväll, hostan ger sig inte:(

Iaf, tog mig iväg till Anna, vi skulle äntligen få ordning på våra kalufser:) Anna är en mycketbra frisör för att inte vara utbildad, är helnöjd. Lite ljusa och lite mörka slingor vart nytt i mitt vanligtvis helblonda:)

Annas vart bra och ljust, dessvärre satt nog inte mössan riktigt som den skulle, hela utväxten vart inte färgad och resulterade i ett rutmönster i benan. Anna! Vi skulle inte lagt benan på sin vanliga plats utan typ i mitten! Dumt av oss! Men det syns bara i omklädningsrummen på h&m, så icke farligt. vart ritkgit fint förövrigt:)

Lite bilder ska ni få, processbilder på anna och efterbilder på mig hehe. Efterbild på anna får ni fråga snällt efter i hennes blogg:)




Vart också en sväng på stan, Anna på kryckor, kraken har gjort illa foten, vi får hoppas att fossingen blir bra till imorrnkväll så ni kan hitta henne på Norrköpings dansgolv! ;)
En sväng på banken,h&m, o sen en sväng in i solariet, Sveriges sommar är ju åt ****** så då får de bli andra alternativ ;)Sen hem o nu ligger man här Vet inte vad som händer ikväll?

Föresten! En liten bild på mitt lilla märke efter den elaka doktorn i onsdags. Det ser inte alls lika farligt ut som det var!:

Puss!

-> Josefina

Kommentarer
Postat av: Anna

De där bilderna är alldeles för snygga alltså, herregud. tack för dagen igår. kryckorna kastade jag åt skogen, men helt bra är jag inte.. men känner jag mig själv rätt kan man hitta mig inne på ottens dansgolv ikväll ändå ;)

2008-07-19 @ 08:13:04
URL: http://kentberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0