Oh happy day ( or not?)

Haha fy sjutton ja det där med bergoch-dahlbana är ju ständigt återkommande men vad sjutton! Det stämmer precis. Tuff morgon, Toby trillade av cykeln och kom tillbaka strax för jag och Connie skulle gå. Han behövde lite omvårdnad, klagade på ont i fotleden och sa att han inte kunde gå( han hoppade dock på rätt bra när han inte trodde attjag tittade). Vägrade ha ungen hemma hela dagen, måste få lite tid för mig själv inte bara passa upp på honom, så var lite hurtig sådär som Julie bruakde vara och guess what? Det funkade. I saaakta takt gick vi till skolan, kom dock bara tio minuter sent. Fick träffa Tobys fröken för han var orolig att hon skulle bli arg vilket hon inte alls var. Skrämmande. Gick tillbaka hem i ösregnet, andra avenyn var trevligt sällskap=)

Ut i spöregnet hämta barn., fick dock skjuts av Becky hem, vilket slutade i en kopp te, sen abrnvakt för typ två timmar, vilket senare förlängdes till ca sju timmar..haha men ändå fick tio pund=) Spencer är så mysig! Slog på hans rumpa och sa "bum bum" som en trumma(komiken ligger i att bakdel/rumpa heter bum på engelska)  och sedan slog han helt plötsligt på min mage och sa : Bonk bonk.. Haha .

Hemska ungar vid middagstid dock, det var närmare än någonsin att jag packade. Callum fick sig en skaplig utskällning, hur kul är det att han aldrig äter, att han ALLTID klagar och sitter o tittar på maten med äcklad min? Arg som sjutton var jag. Toby och tom hade lovat att städa upp i vardagsrummet vilket inte gjordes trots två timmars tjat. Hotade med att gjorde dom det inte nu, fick dom faktiskt dammsuga med. TOby tog glatt fram dammsugaren, men kom inte långt..Fem minuter senare kommer Julie, Toby börjar tjuta, säger att jag är elak mot honom och tvingar honom att dammsuga. får man strypa 8åringar? Dock hade julie redan fått höra allt från en för en gångs skull upprörd joseifna, vilket gjorde att hon var på min sida. Dessutom fick jag blommor=) mohaha:)

Fick också veta att hon tänker betala mig för den här veckan, trots att jag fick enveckas förskott innan jag åkte. Dock betraktar jag det som en veckas betald semester som jag har rätt till enligt förmedlingarna;). Nu är jag glad igen, speciellt efter ett samtal med mamsen också, känns alltid bra=)

Bio imorrn, ridning nästa vecka, ja det börjar arta sig:)

<3

Kommentarer
Postat av: Fie

usch vilken jobbig dag du verkar ha haft gumman min.. fötstår hur frustrerande det måste kännas när de inte lyssnar.. Skönt att du fick lite extra pengar i alla fall =) Jätte söta bilder med :) Måste kila nu har tenta :O Miss youu!!!

2008-01-12 @ 07:48:20
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0