Nu ar det mycket..

jag vill skriva av mig om. Resan hit och alla tankar, tankar om forra aret och det nya, tankar om vanner man fatt,vanner mn har och vanner man forlorat. Saa mycket. Ska se vad det blir idag, tror jag tar nya o gamla aret imorrn. Sa blir det nog..

Ar ju da i Colerne igen. Kanns ja som vardag. Typ. Det vart en lang dag igar, redan runt halv fyra ringde klockan, men gick int eupp forrs fem i. 10 over fyra akte vi, stackars alskling som skjutsade pa mig. God frulle ( och svindyr, 50 kr for en macka!) sen var det dags att saga hejda sverige och hej england. Martin gjorde avskedet latt genom att vara sadar glad och positiv som han ar hela tiden. Sen vart det val desto jobbigare att vara nsam hela dagen. Tror aldrig jag kant mig sa ensam som nar jag bytte mellan flyg o bussar. Eller med undantag nar jag akte forsta gangen. Var himla trott med, det paverkar med, nar jag bytte till sista bussen var jag dock pigg, fick tva sms som nastan fick mig att grata, sen var allt bra och det borjade pirra lite i magen av sadar lite lagom spanning infor att traffa dom igen. Julie hamtade mig, kandes underligt att prata engelska igen, hon lamnade mig i huset ensam och akte vidare. Det vart TOMT. Fixade en macka satte pa tvn som sallskap, vart sa himla rastlos! Oj oj. Sag "corey" som  jag motvilligt borjar hanga med i, Julies forsok borar funka. Suck. Die another day var sen, sag en del men gick o la mig vid halv elva. Somnade nastan direkt och sov gott!

Idag skulle vi aka skridskor, men planerna vart andrade till bowling. Borjade forsta slaget med en strike, det kankse skulle bli en bra omgang? Haha resten av den serien var inget att skryta med, men kom pa delad andraplats. Serie tva dock fick 6 sparrar av tio mojliga, BRA josefina. Vann i mitt "lag", dock kom daryl etta av oss alla med tio poang mer. Jag var nojd anda. Mcdonalds, trott pa de nu, sen ut pa langpromenad med hundarna i regnet. Vart blot men de gjorde inget. Njot av att fa vara sjalv en stund o rora lite pa mig.

Nick, Emma och Jack kom hem fran Singapore\Thailand o alla stallen dom varit pa, trevligt:) Kul att hora att Nick var annu mer radd an mig nar han sag "i am legend"..hihi.

Annars jaa har inte mycket att saga. Allt rullar pa, inget kanns jattetugnt, forutom att Emlan verkar ha det jattetufft nere i Spanien och jag kan inget gora. Blaaa gumman jag vantar ju pa msn vart ar du???? But I know you can make it babe, just hang on for a while, verything is gonna be better after about a week. I know it feels like a long time and that you can't see any end of the mood your'e in right know, but honey, trust me...Finns har for dig iaf!

Annars saknar vi forlorade vanner, vi har haft sa manga bra stunder, tydligen var det valdigt enkelt att lamna dom bakom sig. Jag saknar er tva iallafall, bara sa ni vet det...Har ingen aning om vad jag ska gora for att fa det bra med nogon av er, och om ja ska vara arlig just nu ligger nog bollen hos er. Jag har krypit tillrackligt.

Neheej nu lagger jag ner bloggen for idag. Imorrn blir det kanske att s aladdin pa teaterna roligt:) SOvmorogn forst om inte ungarna vacker mig fore rugbyn, slar nastan vad om att Toby kommer komma in och fraga " vart ar? och sa nogonting som ligger alldeles framfor nasan pa honom. Men da ar val allt som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag väntar på dig på msn.. hoppas du dyker upp snart så vi kan prata lite :) 53 dagar kvar, det kommer gå snabbare än vad du tror. Coolt, du logga precis in på msn :D nu blev jag glad!! Yamatw (L)

2008-01-07 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0