I'm so lonely

I'm so lonely. I have nobody (exept from the dogs and the fishes) i'm on my own....Så känns det. Julie åkte vid ett precis när jag tränat och stängt av datorn. hehe tur att hon inte såg mig ligga på golvet o sprattla. Kollade Stardust imorse efter en mycket god natts sömn:) Vaknade med ett leende på läpparna för första gången sen jag kom hit. Kändes bra. Kollade film med Connie på eftermiddagen, sen åkte dom med.

Ensamt. Väldigt ensamt vart det helt plötsligt. Längtade efter att bar akunna springa över till någon och snacka skit en stund. Men lite stake finns de i mig så jag messade Sian och frågade om hon ville komma, och visst, de gjorde hon=) Efter att Effi hållt mig sällskap ett par timmar på msn. Hoppas du kommer hit nu gumman!;) Sian och jag pratade länge. Kommer bli tufft när jag åker för oss båda. hon sa att hon inte ville fästa sig vid nästa tjej, att det var tungt. Jag känner likadant. Hon har varit allt för mig här. Hon pratade mycket bra, men en del saker hon sa fick mig ner i svackan igen. Men nu är jag mer likgiltig. Vill bara komma hem och se hur det är.

Imorrn bitti ska jag rida med Catherine och Jane. mina ömmande axlar och armar (efter två dagars träning med en blygsam mängd armhävningar) kommer ha det tufft med Ceasar. Får se om jaag ska till Emma på kvällen sen. Känner mest för att vara ifred från alla engelsmän utom sian. Kanske skulle gå o hålla henne sällskap istället. Hum.

Bus på datorn nu, gjorde min "senkväll" mycket roligare=) Sova nu, halv nio kommer hon, hundarna ska ut innan och jag ska göra mig iordning. Pust. VIll ha sooovmorgon. Men iaf.

Why don't you just say it? Or at least say it like you mean it..

Lots of love from a lonely girl.
Josefina. x.

image172

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack för ikväll gumman.. bara du skrev på msn så försvann känslan av ensamhet som jag har varit fylld av hela kvällen. Det går inte att sätta ord på vad du betyder! Nu ska jag sova lite innan Mr Full kommer snubblandes in genom dörren (hoppas verkligen inte det är så illa :P! ) Vi hörs snart igen!!! LOVE YOOOU (L)

2008-01-26 @ 00:34:46
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0