" I think i got sun burnt"

Hehe.  Ja Emma kom igår , hade med sig en överaskning, iform av hennes kompis matthew. Hehe jag abr aja ja kom in då, hon bara nej vi ska till Hanna (vem?) och va där vill du hänga på. Visst;) Gick dit en timme,  visade si att Hanna var tjejen jag ser varje dag på skolan, och hon bor tydligen tre hus ifrån mig eller så. Hehe. Roliga var dom iaf, pratiga o så:)

På vägen därifrån nämnde matt att solen vart framme, " i think i got sunburnt" hehe. Ja solen har vi ju inte sett på veckor;) Idag var den framme hela dagen, hade en dag i stallet, lång härlig ridtur och trevligt sällskap. Catherine lovade att ta med mig ut i veckan med:) skönt de:)

Tog med mig hundarna ut på åkern och lekte i över en halvtimme, Fleada är inte så bra på apport, hon snor bollen från Scamp och sen sticker hon..förstör hela leken totalt. Hehe. Men iaf. Underbart därute. Tog ett bad, ringde farmor, städade alla badrum och dammsugat. Allt redo för att blir nersmutsat igen så fort alla kommer genom dörren..:P

Dagens glädjeskrik: Brorsan: Simple Plan kommer till cirkus i Sthlm 29e mars. Jag: Va skojar du? Boka för i helvete, nnu med detsamma" Smsa Becca!
Hehe. Underbart. Trodde jag skule behöva vänta två år, eller bege mig till USA för att få se dom. Att det är på pappas födelseddag, tja vad kan man göra. Prioritera:P

Dagens chock: Solen fortfarande uppe, inget regn i sikte!

Dagens aj: Ont som f'n efter ridning igår och idag. har aldrig använt mina ben så mycket som den här helgen. Hörde Julies röst i huvudet (" legs, legs, legs legs....") hehe.

Dagens besvikelse: Jag orkar inte ens tänka på de.

Dagens stjärna: Ceasar, hans galopp var underbar, och skuttet över grenen i skogen var ju inte farligt. Bara oväntat. hehe.

Dagens sämsta: Helgen är slut. Innerbär ny vecka. Som iofs leder till ännu en vecka närmare hem. ;)

Dagens jag älskar: Solskensdag med hästarna:)

Dagens jag hatar: Träningsvärken OCH att datorn måste vara på övervåmningen för att telefonerna ska funka. Varför funkar inte trådlöst????

Dagens ordspråk: Att lära känna en människa innebär ofta att efter många omvägar återvända till sitt första intryck.
- Kommentar: Sant för det mesta, det beror på om personen faktiskt förändras med tiden. Första intrycket, det ligger nog ändå iaf kvar där under ytan. Tror jag. Det är för flummigt ;)

Dagens andra ordspråk: Att någon "står vid din sida" betyder inte så mycket. Det avgörande är vad han/hon är beredd att göra.
-Kommentar: Jag gör allt jag har förmåga till att göra för er(ni vet vilka ni är), och lite mer än så. bara jag vet att ni skulle göra detsamma tillbaka<3


Ikväll kommer allihopa hem, får även besök snart av Emma, och senare BigCal, tror jag. Man vet aldrig om han kör vilse på vägen. hehe.

Allt för idag. Hopaps alla har haft en lika bra helg som min;)

All my love
  Josefina<3
         xxx
          ooo

image174

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha BigCal körde ju skapligt vilse när jag var och hälsade på ;) 29 mars kommer bli underbart, imorgon är biljetterna våra!! Och kan den helgen avslutas på ett bättre sätt än med AIKs allsvenska premiär? ABSOLUT INTE! Nedräkningen har börjat (L)

2008-01-27 @ 21:20:39
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0