En ängel

Hum. Jag har varit duktig idag. Eller beror på hur man ser det. Idag jobbade jag i tretton timmar..Duktigt. Jag barnvaktade spencer från halv nio, innan dess var de dom andra trollen. Sen hämtade vi trollen igen vid halv två. Lång eftermiddag som aldrig ville ta slut, jag ville bara vara ifred. Lyckades dock få dom att intressera sig för att göra egna sputhpark gubbar på min dator..bra barnvakt? hum...dom bråkade ju iaf inte.

Lagade mat, julie kom hem, var inte på toppen humör. det blir en jävla fart på ungarna när hon är på det humöret, hon skäller ut dom efter noter och sen huxflux var vi visst igång med att storstäda hela huset. EN och en halv timme senare var vi klara, man känner inte igen huset alltså. SÅhär ser det bara ut om jag varit ensam några dagar..haha VIlket jag föresten ska var anästa helg, julie försvinner till london och barnen till sin pappa. Hoppas dom åker fredag em och kommer söndag kväll...mohaha. Någon som vill hälsa på en ensam Josefina?:)

HUm. Kollade en film med, tror att det var another you, men är inte säker på om det var det..ha. Helt okej iaf. Imorrn vet jag int evad de blir. Hoppas på ridning på morgonen, knappast troligt. Hoppas också på stan och bio med connie. vi får se...

Ett tack till min ängel som hållit mig mycket sällskap idag vilket har gjort mer än du anar..<3

Ja, det var nog allt för ikväll, ni fick ju en skapligt lång igår. Och jag har inte mycket mer att säga. Längtar efter sängen, vart jag nog kommer bege mig ,mycket snart. Beror på hur länge ängeln orkar med mig hihi ;)

Lots of love
Josefina <3
        xxx 
          ooo

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack själv gumman för sällskapet.. för en stund så känns det som att du lika gärna skulle kunna sitta i ditt rum på trestegsgatan! Om jag bara hade haft pengarna, då vet du vart jag hade varit nu.. (L) yamatwfeaeaeae ;)

2008-01-19 @ 14:54:04
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0