Ännu en torsdag

Oj skrev visst inget igår..länken ni fick var mening att ni skulle få förklaring på, hade ingen aning om att utkast publicerades av sig själva? iaf..;) Letade bild till en analys fie skulle göra. RÅkade hitta den där och tja den var ju kul eller;)  o Becca: Jag tar av locket, biter av kexet runt mitten, och om jag känner för att kladda försöker jag snirkla loss underdelen också:P Sen äter man chokladen, den är ju godast;) Så äter jag min Balle(rina) ;) haha  Nu vill jag veta hur du äter din;)

Igår var jag ute o red igen, absolut totalt underbart" Solen sken, det var lagom varmt, något mycket blåst om man ska klaga, och otroligt skönt. Ceasar var bra, orkade inte bry mig om att jobba för mycket med honom, benen pallade inte..Hade mycket prat med Catherine, gilar när vi kommer ihåg..Lär mig så mycket av henne på något sätt. Hade inte så mycket " trotting" vi pratade för mycket...hehe. Men en lång jätteskön canter och ceasar gick jättefint.

Mockade lite , åkte hem och fixade lunch ( beans on toast, bästa lunchen efter man varit i stallet). Och för övrigt allt som fanns att finna i våra tomma skåp. Imorrn kommer Tesco...:)

En tanke till pappsen som befinner sig i Lindvallen, hoppas du har det bra i stormvindarna;) hehe.

Mina nya jodphurs var toppen! Fick visserligen vika ner dom två varv, hade jag dom som dom skulle sitta satt dom ca fem cm under brösten, riktigt sexigt vill jag lova..;) gled i mina ridstövlar utan problem för första gången utan att behöva ta till vare sig våld eller tummar:) hade inte kramp i fötterna när jag skulle ta mig ur dom, och kunde fortfarande känna vaderna..hehe. :)

Idag kommer Tom det gillar vi. Eller? Plötsligt har han slutat vara den där killen jag tycker om. Hoppas han är snäll idag.

Imorrn är det fredag, och mina vänner det innebär tre saker:
1. Barnen slutar tidigt vilket ger mig ett helvete till eftermiddag.
2. Kvällen kommer att spenderas i tjejkvällsanda, tjejfilm, ansiktsmasker och måla naglarna. Skoj. (Nick ska sova här, mindre skoj,jag går och lägger mig samtidgt som Connie..;)
3. Halva tiden av mina 8 veckor har gått, endast 4 veckor kvar! :D Det går faktiskt fort nu älskling...=)

Dagens ordspråk
Klicka för mer information om detta ordspråk!" Jag behöver inte gå någon kurs i positivt tänkande jag har redan en positiv inställning till allt jävla skit."
Hehe. jaa vad sa man säga..tror det stämmer bra in ibland;)

Klicka för mer information om detta ordspråk! Alla besök bereder mig glädje, en del när de kommer. En del när de går. // Hehe.

All my love my darlings.
 Josefina.x.

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag tar bort den översta delen som det är ett hål i och hoppas att chokladen följer med.. Sen äter jag chokladen och sist själva kakan ;P Så äter jag min Balle(rina) ;) hahahah

2008-01-31 @ 13:06:10
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Jag tar bort den ljusa delen och hoppas på att chokladen följer med, därefter äter jag upp den bruna kexbotten. Sedan det ljusa kexet och chokladen allra sist. Får jag inte med chokladen på den ljusa delen i början äter jag min Balle(rina) på samma sätt som du äter din!

Förlåt för att jag bara försvann förut. Msn dog totalt, varje gång jag startade upp på nytt så hann jag bara logga in så dog msn. Jag försökte säkert 6-7 gånger innan jag slutligen gav upp. Håller du dig inne på msn ikväll eller imorgon förmiddag så skickar jag över OTH då.

Snart är du hemma igen gumman.. Och jag lovar dig att den sista tiden kommer gå ännu fortare. Nu när du varit halva tiden så är det enklare att räkna ner, för då vet man verkligen att det närmar sig på riktigt.

LOVE YOOOOOU (L) yamatwfeae

2008-01-31 @ 18:22:13
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0