Alvin and the chipmunks

Läste ut Stieg Larssons tvåa igår natt, o herregud vad spännande=) Kunde inte sova på ytterligare en och en halv timme sen var helt slut av läsningen! Det är seriöst en av dom bästa böcker jag läst! =)

Drömde massor inatt också, både trevligt och otrevligt..KOmmer inte direkt ihåg vad längre, men det speglar nog allt som pågår i mitt lilla huvud skulle jag tro. Iallafall idag skulle vi på bio. Connie kom  in vid tio tiden och sa att jag var tvungen att gå upp tidigt. Ha sa jag hade varit vaken sen 8. Hade en mysig pratstund med Connie där i sängen, så mysigt att bara ligga kvar och ha någon att prata med. Hon är som en lillasyster verkligen, kommer sakna henne mest när jag åker.

Vi åkte iaf iväg till bion efter en snabbt hoppkladdad lunch och efterrätt till ikväll. Ska till Nick och käka "roast dinner" älskar söndagar, älskar nicks matlagning och hans hus=) Nåväl bio var det, skulle ju se St.trinians, men Julie hade tagit fel på tiden, så istället såg vi Alvin and the Chipmunks haha riktigt rolig var den, över förväntan och verkligen sevärd för den som gillar sånna typer av filmer. =)

Åkte igenom biltvätten sen, satt en ganska rolig skylt där inne:

All passengers please stay in vehicle until carwash is finished. If you need assistance, call phonenumber 077..."
Men hallåå, om man inte har mobilteleofn då? Då bli man inlåst där inne..haha

Tror BigCal kommer ikväll, hoppas det så man får lite annat sällskap. Han har varit och åkt skidor i alperna över nyår, kan man vara mer avundsjuk?=(

Jag visste inte vad saknad var förren jag kom hit..
<3


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har den filmen liggandes på datorn.. så ska väl kanske ta och se den någon dag. Hoppas du hade en bra kväll hos Nick :) Saknar dig gumman, men tiden går fort och snart är du hemma igen. Lite sällskap av Big Cal är väl aldrig fel. Ta hand om dig vännen..! Älskar dig (L)

2008-01-13 @ 22:58:58
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0