Aladdin

Igår gjorde jag inte mycket. Halva dagen i sängen, andra halvan i soffan och kvällen på teater. Vi såg aladdin om den nu får kallas det. Allt var en enda röra, storyn var lite ovänd, endast en låt från orginal aladdiin var med, däremot trefyra låtar från high school musical, en från spice girls och en från darren hayes var med. Aladdin hade plöstligt fått en mamma (transvestit, de var en kille egentligen) och en bror, han träffade princessan och blev kär redan från början, lampan hittades först i mitten och så vidare. Ja ni. Dom körde många roliga skämt om bath och så, aladdin var tillexempel sen, ursäktade sig med att han fastnade på bath road, som alla här vet är omöjligt att komma igenom i rusningstrafik. som kungsgatan, enfilig men läängre och värre...

Sen körde mamman: "My name is Twaney,frankey swanky osv...But you can call me: Anytime!" Haha min hjumor iaf:)

Annars mår jag bättre idåag, fortfarande illamående, förhoppningsvis går de över efter lite riktig mat ikväll..;) ANnars unkar fortfarande inte trådlösa heller, skit har suttit i några timmar idag fattar inte felet. Det verkar vara olika hela tiden. suck.

Babes jag saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Vi är två som har internetproblem, för mitt lägger av var 10 minut ungefär.. lite störande, för alla nedladdningar som kommit igång lägger ju av. Jävla Telia som aldrig kan laga felen.. Hoppas magen blir bättre snart, du måste vara snäll mot den vad det gäller val av mat. Hoppas vi hörs mer i veckan! Saknar dig också (L)

2008-01-07 @ 17:46:33
Postat av: Fie

haha vilken rolig teater ;P
Jobbigt med ditt Internet och illamåendet :/ Hoppas att du kan få någon ordning på det.. (på båda två) Inget kul o gå runt o må illa.. Sen vill jag ju att ditt internet ska fungera så att jag kan prata med dig mellan varven då jag inte pluggar o då du har tid.. Saknar dig med gumman.. Det blir hemmakvällar hos mig i Jönköping när du kommit hem igen

2008-01-07 @ 23:55:44
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Jessica Essén

Heej Jossan :D Tack för tippset. :D Länge sen man såg dig :D hur är det med dig tjejen? kramar

2008-01-08 @ 15:24:35
URL: http://jessicaessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0