----

Jao. Emma har varit här igen, vi kollade film, Honey. Helt okej är den, har ju sett den skapligt många gånger nu så är rätt trött på den. Vi var ute och genom valleyn imorse, skapligt oväder här, hemskt är det. Skulle aldrig kunna bo i England heltid år efter år. Inte ens om alla saknade människor vore här. Längst ner i vallyn var det fullt med lera och att Emma och jag lyckades hålla oss på benen trots allt glidande och fastnande med stövlarna..

Toby kom och väckte mig tio över sju imorse( inte så tidigt, kunde varit mycket värre, men fortfarande en halvtimme innan jag skulle gå upp. Han grät nonstop i en timme. Han ville inte till skolan. Livet är hårt för vissa...

Var och red igår äntligen, Ceasar var superstark, jag kan knappt gå idag. Skönt det ska bli att komma hem och rida på riktigt när man vill. Superfit till sommaren, haha. Nejvars. Jag är trött på livet här nu. Att rida var skoj, visst. Men inte osm förr. Nu är det mer ett inslag i vardagen som gör att man äntligen får röra på sig. Gick och la mig kvart över nio igår kväll. Det visar nog ganska skapligt hur uttråkad jag är...Blä. Har ett projekt på gång iaf. Vill geneltigen göra en till film igen, men tydligen fick jag veta att Julie tycker att jag sitter mycket vid datorn. Vet inte om hon syftade på det som ett problem eller inte, tycker inte det är så farligt faktiskt. Det finns ju inget annat att göra direkt. Typ kolla engelska såpor med dom. Hum. Ingen kul att höra det bakom ryggen...


Men annars nej jag vet inte. Allt är bara upp och ner. Jag vet inte vad jag gör här. Bara väntar på att tiden ska gå. Kan inte ens formulera mina tankar. Vill säga mycket, men vet att jag inte kommer kunna få fram det. Suck.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår va du menar. Men det är inte långt kvar för dig nu:) Och du har klarat england so far så jag tvivlar inte en sekund på dig.
Hoppas det känns bättre imorron.
Puss och kram
"Borås tjejen"

2008-01-21 @ 19:23:14
URL: http://www.emmahannahemera.blogg.se
Postat av: Fie

gumman jag vet hur tufft det är för dig.. men du klarar den sista tiden där borta det vet jag.. Jag finns här som stöd för dig om du vill skrika av dig på någon för att få ut alla tankar du har inom dig.. Jag är bra på att lyssna faktiskt ;P haha! Take care honey! Love youu!!

2008-01-21 @ 19:38:43
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Fick se en glimt av min solstråle till ängel nyss och det gör mig glad, så glad! Imorgon är du MIN, så det såååå.. Du och jag gumman, du&jag

2008-01-22 @ 16:52:30
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0