Onsdag kvall, torsdag, flyga, hemma!

Den rubriken hade jag visst haft forr.Hehe. Har packat vaskorna nu. DOm ar fulla! Overfulla! Maste sitta pa den stora. Och dar ska de i ett par skor, pyjamas, duntofflor, borste,parfym, fleecetroja o herregud jag ar kord. Far lamna mina alskade gymaskor har helt enkelt. Hade ju tankt ha dom i viken istalle for mina gamla skateskor fran sjuan (jaag veet sjuk lange sen men dom ar skona! Och vadda vem ser mig dar?  hehe. Sa nu maste jag alltsa valja, Stovlar eller gmpaskor. Gmpaskor saklart! far kopa nya. Far val kopa mig ett par billiga skor nogonstanns o ha dar. Eller sa kanske det ar dags for froken kindkvist att investera i gummistovlar?

Iaf. Traffade sian en kortis idag. Ah saknad...:( hon kommer imorrnkvall o sager hejda. Usch imorrn blir en jobbig dag. Men kul ocksa, centerparcs har kommer vi:) hihi,

Jag behover massage nar jag kommer hem, efter barandet. Kommer slapa pa ca fyrtio kilo bagage. Och jag har ont redan nu. Vem ger mig?

Pappa hamtar pa arlanda. hii. Maste bestamma vad jag ska ata. Forsa maten i sverige igen, ska de bli mcdonalds? hum. nej! Ska ha en pizza eller kebab:) Inget typiskt svenskt har inte. O sa ska jag kopa mig en marabou. DET ar svenskt:) hihi.

Ska till nick strax, han ska laga sista malet mat till (dramatiskt de later). Sen ska vi kolla en dvd med. Sen hem o soooova. Sa jag orkar med imorrn. Fattar inte att det ar sa nara. Men ar verkligen hyperexalterad:)

"I'm going home to the place were i belong" jajeman!

All my love, detta ar det verkligt sista fran Colerne! <3

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag längtar som tusan tills du kommer hem så att man kan få prata med dig i alla fall över telefon ordentligt :D hihi! Hoppas hemresan går bra gumman =) Miss you like crazy! Love youu!

2008-02-27 @ 19:40:38
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Kan knappt förstå att du snart är hemma egentligen, men det ska bli skönt att få hem dig. Tejpfabriken får snart tillökning, det kan behövas ;) Och detta blir den sista kommentaren du får i England

2008-02-27 @ 20:28:41
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

hihihi. snart är du här! :))))

2008-02-27 @ 21:35:17
Postat av: Emelie

Jag kan nog inte inse att du verkligen kommer hem imorgon! Jossan du fixade det ingen annan klarade av, du var i ett främmande land i 6 hela månader! Jag är så stolt över dig ^^, Du anar inte. Det ändå tråkiga är att vi verkar driva längre och längre ifrån varandra. Ja, jag vet att mycket är mitt fel men just nu är vi nog båda två ganska slut i huvudet eller hur man nu ska förklara det. Det sista jag vill är att förlora dig, det vet du! Jag hoppas att vi kan lyckas lappa ihop allting...

2008-02-28 @ 12:49:18
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

WELCOME HOME DARLIIIIING! Du är efterlängtad :)

2008-02-29 @ 18:51:25
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0