Maskerad i Charmouth

Sondag, ahh vad ja ar trott. Hade de jattekul igar faktiskt. Ble ingen monroe, knappast nogon guldlock heller. men mer lik den sistnamnda iaf. Bilder kommer nar jag ar tillbaka i colerne;) Ett tjugotal manniskor kom riktigt sokj Dasa, mat och vin. Hehe. Gick o la mig runt 1 tiden dom andra fortsatte parta nagra timmar till...Vakande imorse, trodde inte mina ogon! Halv tio och connie lag fortfarande bredvid mig o snusade. Men icke. Lag vaken en stund, sen vaknade connie. Tio over 8! Hum, inte en drom "dagen efter". Gick faktiskt upp en kvart senare, kakade frulle, sen gick vi pa langpromenad ne rpa stranden. Ahh det ar sa underbart har, taner verkligen komma tillbaka!

Nu vill jag bara ga o sova igen, har fruktansvart ont i hela nacken, min kudde envisades med att aka ner utanfor madrassen, sa dar sov ag med mig sjalv pa madrassen och kudden pa golvet...hehe. Hoppas maten ar klar sanrt och at vi ska aka hem snart. Huvudvarken ar svar att undkomma, massa ungar overallt for att inte tala om de vuxna som nastan ar varreemelanat.. ah och de fyra glas av vin gjorde nog sitt ocksa;P

Back till Colerne snart, mindre an tva veckor...

All my love
 Josefina "goldielocks" <3
  xxx
    ooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0