Man inser inte vad man har förrens man förlorat det...

Det kanske är något att tänka på för ganska många...

Tar tillbaka vad jag skrev i bloggen igår. Det stämde inte riktigt efter närmare eftertanke...Jag vet att min familj älskar mig, men hallå, jag sitter i ett land och jag hör av er typ en gång i veckan. Det kan faktiskt gå en hel vecka och jag kan sitta inspärrad någonstanns utan att ni har en aning om det. Överdrivet, javisst. Men ändå.

Jag skickade SJU brev för tre veckor sedan. Har fått ett enda svar, från Beccabus så du behöver inte ta åt dig. Inte heller Fie behöver ta åt sig för du fick inget just den omgången. Vi har skickat så många brev så kommer inte ihåg vems tur det är?:P Farmor är förlåten, har inte fått något brev, men fick ett alla hjärtans dag kort, gulligt:) Så det är fem stycken som behöver ta åt sig. Efter ett tag börjar man nämligen undra varför man anstränger sig. . .

Snart är det alla hjärtans dag, förra året lyckades jag vara lite pysslig och de var en del vänner som fick fick ta del av det. I år mina vänner blir det inget. Dels för att jag sitter i ett annat land, dels för att jag inte har lust. Målade iaf ett kort till farmor igår, vart jätteglad för hennes. Gulligt skrivet, åh vad jag saknar dig!

Imorrn kommer Boss, BigCals lillebrorsa. Han är 16, men mer som 18 i huvudet om ni förstår. Fast ibland visar sig han barnsliga sida hehe. Ska stanna till Söndag, barnen är i skolan hela dagarna och borta hela helgen. Hum. Det blir jag som får hålla honom sällskap dygnet runt alltså. hehe kan bli kul. Förstår hälften av vad han säger coh tvärtom. hHan pratar för fort, jag för otydligt. Många missförstånd ligger framför oss..:P

Nu ska jag göra mig iordning, Sian kommer strax, vi ska lämna ut avon böcker, ta en ordentlig promenix och sen åka o handla. Inte världens mest spännande sysselsättning. Men ändå. Kommer verkligen sakna henne. Hon behöver lite stöd. Det känns bra att säga men hon behöver mig också. Jag behöver henne.

Funderar numera allvarligt på att stanna några veckor till. Julies nyfunna aupair verkar också ha problem med att svara, avd är det med alla? Suck. Så iaf. Jag kanske stannar några veckor till..Får se, måste fundera ordentligt. . .

Kommentarer
Postat av: Becca

Ska du stanna längre?!?!? Jag vill ha hem dig nu juuu :( Du ska nog fundera över det där minst 3 gånger innan du tar ett beslut vännen, ställa för- och nackdelar mot varandra. Hoppas på jobbet på tejpfabriken nu, vi kommer bli tejpexperter.. synd att det bara är en massa killar som jobbar där va? ;) Vi kan bli rika.. Håll tummarna vännen!! (L)(L)(L)

2008-02-12 @ 19:13:39
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0