Lordag - Mindre an fyra veckor!

Bara tre helger kvar har nu, snart bara tva..oj vad sjutton det ar ju nada! Alltsa aven om dagarna gar segt ibland. Emma aker imorrn och jag nog inte hinner se henne igen sa jaa...nu gar jag i nogot annorlunda humor kanner jag. Har ju varit skapligt glad hela veckan, kanns sa nara nar allt ar bra. kommer bli tugnt att lamna dom har anda...Julie tror att jag inte kan vanta pa att fa komma hem och det har hon ju ratt i pa ett satt...men jag kommer sakna den inverkan hon har pa mig. Bara hon kommer innanfor dorren forsvinner alla bekmmer Sa vill jag alltid ha det. Men jag vet ju att det finns en del personer dar hemma som kan dom med eller hur;)

Igar var de fredag, forsta februari..jaa ska skriva ihop nogot om den ganga manaden men inte nar jag sitter vid denna datan, alldeles for jobbigt. iaf sa hade jag spencer hela morognen igar, aterigen utan att fa betalt, hum...borjar bli lite irriterande borde fa atminstone 200 kr for over fyra timmar med honom...sen att jag alskar den dar lille krabaten ar ju en annan sak. Vi gjorde ett jattefint kollage som ni far se bild pa imorrn eller sa...malade handerna, tyvarr gick inte fargen bort ens med lacknafta..bra barnvakt? hehe...

Pa kvallen hade vi tjejkvall, ansiktsmask(bild kommer imorrn) manikys och pedikyr, pa riktigt..o sa..mysigt faktiskt, har ett forslag flickor: en kvall i mandaden ska vi ha riktig tjejkvall innedfattande sanna har grejor..PLUS tjejfilm, lite fniss, lite godis och god mat...lite tjejigt helt enkelt? vem ar pa? vi byter vem vi ar hos varje manad kan ocksa vara bra, forsta gangen tanker jag inviga bara sa ni vet..de blir i mars;) hehe

Idag fick jag ligga kvar hur lange jag ville, kunnde gatt upp redan kvart i nio, var utvilad men valde att stanna kvar och lasa till ca 11...nu ska de pysslas lite mer med mitt projekt..hehe:)

Ha en trevlig helg allihopa, min lordag kvall kommer spenderas med grannarna i 40 = aldern, pizza party...hum kan bli gott och osocialt;;) hehe

Dagens roliga ordsprak:
"Var glad medan du lever, för du är död så länge" Ha!

Dagens lite seriosare ordsprak:

Klicka för mer information om detta ordspråk! Kalla händer, varmt hjärta.

Mina hander ar alltid kalla....:)

All my love darlings
Josefina <3.X.

Kommentarer
Postat av: Becca

Tiden kommer bara att svischa förbi nu.. Njut av tiden du har kvar, även om det är jobbigt i mellanåt! Snart är dina väskor packade och du är redo att komma hem till oss igen :) Tycker din idé om tjejkväll låter toppen.. Väntar på att få se bilderna! "Us against the wooorld" lallllaaa.. (L)

2008-02-02 @ 16:13:43
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Fie

Tiden har verkligen gått fort.. Snart är du hemma :) Jag är klart på tjejkvällarna ;P även om jag kanske inte kan vara på varje månad :P hehe

2008-02-02 @ 17:06:26
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0