Julies forsta "day off"

Forsta av fyra. Julies lediga dagar ar inte LEDIGA. DOm innebar att hinna med allt som man annars inte hinner. Som idag. AKte till ahstarna, red en svang, kom hem, lunch och dusch, allt pa en timme, sen var vi pa vag till bath for min sista shoppingrunda. Vart ganska successful. Kopte tva av alla saker jag tankt mig. Kopte underklader:) och nya slippers. Kopte INTE? nattlinne, jeans, skor, tavelramar, eller presenter till bade mamma,pappa,barnen, julie och sa vidare. hehe. Illa. Ska till chipp och new look o se om jag kan hitta jeans. Da spederas garanterat mer pengar an dagens 500. Pust. hehe.

Shoppade mat ( dyrt fr julie, overfull vagn = £145 = ca 2000 kr. ) men MAT i huset uderbar kansla, vi som levt pa tot kylskap i nan vecka ( och da menar jag tomt, vi har haft smor, brod, mjolk och ost. inget mer) sen lagade jag mat ( gjorde vitlokssasen succe:) )

Nu ar jag TROTT. Imorrn ska jag upp TIDIGt for vi ska hinna rida INNAN chris kommer o verkar hovarna halv tio. Maste val var ai stallet halv 8 herrggud. Ser iaf ut som att jag till varan hovsalgares fortjusning far traffa han igen. haha:P

Dagens tva upptackter: Har redan glomt den ena. Dagens STORA upptackt: Becca! Dina alskade ( och nu aven mina) toffe crisp finns i GLASSFORM. mmmmm jag vill ha maste vara absolut bast.

Dagens jag ar stolt over: Tva saker. Jag lyckades rida wes och samtidgt ha connie pa naughty bramble utan att nogon skadade sig. 2. Jag har borjat lasa boken "eleven minutes" pa engelska. Forfattaren till alkemisten vad han nu heter. Minnet sviker. Att lasa tv aav hans bocker pa svenska var ruskigt svart. Men att ta mig an en bok av honom pa engeslak och dessutom fortsa === jag har gjort framsteg:)

Dagens awww: FIck foljande av mamma:

"Melcher pratar massor om dig och längtar till du kommer hem. (vi andra också förstås). I gär kväll låg vi o pratade lite. Vi pratade om ifall vi skulle ta hit något eller några andra barn i stället, när Viktoria flyttade och det ville han inte. Han ville BARA ha tillbaka sin storasyster. Inga andra barn bara sin stora syster. Så där förstår du att han saknar dig massor." aahh min lillprins saknar dig ocksa..

nej nu. nu vantar soffan och "eleven minutes. sida 45 redan:) brjade imorse:)

puss puss puss josefinas alla hjartegull
(skamt asido vilken film ar de fran?)

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh nu gjorde du mig riktigt nyfiken på vad det är du har hittat till mig som jag inte får se för än du kommer hem, tur att det bara är en vecka kvar imorgon! Saknar diiiig som vanligt, men snart behöver jag inte göra det längre :) Ska se till att få iväg ett sista brev till dig i England nu i helgen. Yamatwfeae (L)!!!

2008-02-21 @ 22:44:32
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0