Dubbla inlagg idag..

Bara for att(A).
Inget centerparcs imorrn, det blir pa torsdag. Innerbar mycket packning for mig imorrn. Vaskan ar i princip fullpackad nu, har tagit fram de klader jag ska ha nar jag aker hem o allt. Bra bra!

Annars vill jag tipsa om tre bra latar.
1. Basshunters boten anna, som legat flera veckor pa engelska topplistans nummer ett, borta nu tyvarr men iaf.
2. Kylie minouge (hur hon nu stavar). Gillar egentligen ine henne, men nya laten "wow" far en o le. Mig iaf:)
3. HtwoO, minnesforlust pa vad laten heter nu. HUm. Aterkommer. Be with me? njae inte riktigt . Nogot. Bra partyla sandra;)

Fredagen den 6e planerar jag tjejkvall plus utgang tjejer, Om jag kan fa ivag folket hemifran vet jag inte an, far jobba pa Overtalning. Men maste fa genofora det jag saknat sa mycket. Traffa mina tjejor! :) vilka ar pa?:)

Langtar efter en rutig pyjamas<3

Kommentarer
Postat av: Becca

De spelar den på radion här hemma också.. o de berättade häromdagen att den inte längre ligger etta på topplistan i englan, de håller oss svenskar uppdaterade ;) "now you´re goooone, lalallalllaaa" SEEE YOU DARLING!

2008-02-26 @ 22:21:04
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

den 6e mars är en torsdag? Den 7e funkar dock väldigt bra! ;)))

2008-02-27 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0