Charmouth jag ger er: ;Marilyn Monroe

Hehe stackars satar. Hämtas om en timme, Marilyn eller guldlock? fan vad svårt. Får se hur de slutar...:S Marilyn är enkalst på ett sätt, hittar inga bra bilder på guldlock komemr int eihåg hur hon ser ut. Men rosetter i håret och ett förkläde över min klänning, ja det blir en bra guldlock. Men marilyn blir kul att sminka. Får se vafd det blir


Igår "green curry" hos nick yummie. Första måltiden jag åt med KINAPINNAR, kalrade de galant, Nick var stolt över mig sa han. Är stolt öve rmig själv, dom hade käkat upp hela sin först aportion innan jag hade hinnt med en fjärdedel men sen gick de undan:D DUKTIGT!:D

SOms agt. Charmouth här kommer jag:) Ve tinte om Boz ska med, han är inte hemma iaf så får väl se..Becky jag, TOm coh spencer. Blir nog bra. hihi.

All my love

 Miss "monroe/guldlock"

      xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0