Awful that was..

My legs are killing me! Red lektion for catherine. Hon fick oss att rida i trav i cirkel. Fick foljande kommentarer efter forsta cirkeln: " That was dreadful. Absolutley awful. I think that was he smallest cirkel I've ever seen! O sa liknande. Vad gor du om du tappar stigbygeln? Ramlar av svarade jag Tappar adrig stigbyglarna.hum.  

SKoj. Andra cirkel gick battre. Mycket battre.:)

Packning paborjad. Annars kanner jag igen humoret jag ar pa. Ingen lust med nogonting. Vill traffa alla, passa pa samtidgt som jag bara vill vara ifred. Vill bara dra tacket over huvudet. Sa kanns det.

Sa var det sista veckan innna jag akte hit ocksa. Men den gangen var det annorlunda. Da var jag radd for vad jag skulle mota. Vem jag skulle mota. Nu ar jag radd for att lamna tryggheten och mota det jag trodde var den..

Kommentarer
Postat av: Becca

Tappa aldrig stigbyglarna gumman ;) Snart ses vi, jag lääängtar! Allt löser sig på ett eller annat sätt, oavsett hur det blir har vi varandra. Yamatwfeae (L) Teeeejpfabriken - here I come! haha

2008-02-24 @ 20:11:55
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0