Veckan som gått

Åh det var länge sedan jag skrev nu. Sitter aldrig vid datorn längre, men det blir det snart ändring på! Sandras pappa har fixat min dator:) Jippii:) Nu ska jag se ifatt alla Gossip Girl, Andra avenyn o den där nya serien med massa siffror, ni vet den nya beverly hills:)

 I förra veckan var jag uppe en sväng hos bus i sthlm, hade några avkopplnade(?) dagar och kom hem lagom till en överaskningsfest för lilla ebccabus som nu blivit stora tjejen och får gå på systemet själv:) "Alla var där" o det var dom nästan, utan jenn och macke faktiskt. Skullen jobba lördag 10-20 men kunde inte låta bli att följa med ner på palace. Det var skoj men ganska dött:P

Jobb på lördagen var den värsta dagen jag tagit mig igenom, dessutom skulle jag ut på lördagkvällen ocksp, grät nästan av trötthet när jag kom till kristina, men lite mat och glädje gjorde susen;) Dock var otten helkasst så vi gick hem tidigt. Kankske lika bra:P

Nu är jag inne i en jobb(ig) vecka, mån,tis,on,fre. MEN . Ledig helg! :D Lördag spenderas med mina tjejor, åh vad jag längtar! Jennjong kommer äntligen hem, becca,eme,effi?, karro och jag ska ha vårt årliga julstök hos jenn, som avslutas med grinchen:D Just det eve och marie kommer med:) Tihi! Det var alldeles för länge sen vi sågs alla vi tjejer!

Nu var de så att jag tänkte vara duktig och köra lnchpass idag, men nej inga passs var det pga av julschema. Great! Får köra på storstädning( OSm om det kommer hända, ajg vet ju att det blir frukost framför datorn, insvept i täcket och andra avenyn nån timme eller  två. Sen kankse jag åker till farmor :)

Ta hand om er! 

 Puss & Kram
                                                                                                                                                                             Josefina

Kommentarer
Postat av: Karro

syns på lördag va ^^

2008-12-17 @ 17:48:06
Postat av: Sandra



Imorgon måste vi köra hårt med hästarna. Oj, vad dom kommer tycka att det är kul! :)

2008-12-18 @ 00:18:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennifer

hahhaa. jahadu, ska vi se på grinchen också? ;D

2008-12-18 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0