Give me The Man

Twilight på bio nyss med Kristina.
Wow.
Var det bara jag som ville hoppa in genom duken och kyssa killen eller?
Herregud. :)


// Josefina
- Som NÄSTAN är uppe på dom rosa fluffiga.
Det är bara en liten liten grej som drar ner mig hela tiden.
Dags att göra sig av med den? Eller ska jag se till att den lyfter mig istället?

Ett litet ps. Jag sålde 71 trisslotter på 6 timmar idag. Har jag inte varit duktig? Synd att jag inte började så när trisstävlingen började, då hade jag garanterat vunnit:) Men jag kommer få något ändå....Vet bara inte vad???:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste säga "I TOLD YOU SOO!". Filmen är skit bra. Uppföljaren kommer 2010 ;)

2008-12-20 @ 19:13:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0