Ny utgång!

Igår var det dags för, trodde jag Palace! Äntligen, har längtat dit efter alldeles för många dåliga erfarenheter av resten av staden de senaste veckorna. Gjorde mig iordning hos Felicia, sen kom sörpingsgrabbarna förbi en kortis, sen tog vi oss ner till stan. Eftersom vi är fattiga såhär tre dagar före lön, hade vi gratis sms och ville in innan tolv. Stannade på vägen för att träffa Sandras nya bekantskaper från vikolandet, eller endast en av dom var därifrån, men ändå:) Trevligt folk! Stannade bara fem minuter, Palace väntade ju!

Dock hade kroons sms om "ingen kö" på tio minuter hunnit förvandlas till en tjugo minuter lång kö...Vi kom in fyra minuter över och kärringen i kassan var stenhård. sorgset vände vi oss om och gick ut. Gick upp till wasa och träffade Sandra, Gustav och Rikard. Wasa var ett spännande ställe med bra musik, för många 30 plussare, och för litet dansgolv!:P haha men det var roligt. Felicia bestämde sig för att gå hem istället, eftersom det var inträde. Jag gav upp, sörjde Palace men hade kul ändå;) Palace får väl bli nästa helg...

Så! Vad tycker ni om nya utseendet på bloggen? Tror att någon fått tillbaka sin inspiration:) Hehe.

Ikväll blir det grillfest hos Nockis,sedan utgång med Hanna, Sandra, mcdonalds folk och bönderna:)  Skoj!

Nu blir det nog marknaden en sväng med Vickan:)

Och en liten kommentar till lilla mormor:
Jag är inte så ledsen som det kan verka ibland. Alla har sina upp och nedgångar, jag skriver ur mig allt i bloggen, kanske främst om det som är dåligt. Det är som terapi för mig! Det mesta är det ofta bra igen så fort jag skrivit av mig!. Jag har en liten idé som jag ska berätta för dig om framöver, och jag tackar så hemskt mycket för tipset. Ska gå in och kolla senare idag! :) Snart kommer jag ner och hälsar på er igen, det var ju alldeles för länge sedan! Förhoppningsvis får jag med lite bilder från vårat lilla dopp i rånen:) Hihi! Puss och kram!

Ha en bra dag och en trevlig kväll! :)

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

Va fint du har gjort det i bloggen gumman =) Men vad tusan gjorde du uppe vid kl 4 inatt o skickade smset till mig? hehehe :P Pussar <3

2008-08-24 @ 13:05:38
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0