Jag kan inte sluta le...

Vilken kväll och natt det har varit!
Så otroligt jäkla kul, vågar mig nog på att säga att det är den bästa utgången på hela sommaren:) Kan inte beskriva alla glada känslor som finns så jag tar kvällen lite kort.

Grillade först hos Nockis, mycket trevligt, dock var jag väldigt trött :p 
Åkte in till stan, de blev Bishops en sväng, Hanna joinade:) Vi gick rätt snart, ner till Palace, träffade Oskar, och gick in på Otten. Dansade hela natten lång tills musiken slutade spela, det är så det ska vara! :D Wow säger jag bara. Träffade hur mycket folk som helst som jag känner, och gjorde en upptäckt att jag faktiskt har en ganska stor bekantskapskrets, haha ;)

Fortsatte iväg och träffade kompisar till Oskar, varav en bor min gård, världen är ju liten vet ni. Eller Norrköping är litet so någon sa i dagarna. Hade föresten en kille vid namn Henke som kom fram och kände igen mig som Felicias kompis och med land i Bränntorp:) Haha!

Gick till donken där jag träffade femte personenfrån jobbet denna kväll, christian. Kul återseende, han har ju vart på semester den jäkeln. Avslöjade en del "rykten" och med lite tur var det inte bara fylleyra ;) Det märks inom en snar framtid...:p Gick på efterfest till en Alex som hade vackraste utsikten över stan jag sett hittills. Somnade nog inte förs halv sex,sex kanske.

Tack mina underbara, Hanna kul att du kom hem en sväng, Sandra, det är du och jag som äger dansgolvet and you know it ;) Mohaha. Eftersom jag ändå är igång med ett litet tacktal kan jag lika gärna fortsätta tacka mina underbara från sörping och ängeln givetvis som ALLTID fixar bra träffar :) Med er har man ju aldrig tråkigt!

Ahh, jag kan inte sluta le!
En sån här kväll gör alla andra tråkiga dagar värdiga att genomleva!  lIKA GLAD sompå kortet från studenten när jag gick loss med grädde på ungarna..hahaha.

Nu blir det en kebab från stamstället, sedan väntar vi på Felicia så vi kan kolla lite film och svulla lite mera :)

Puss på er!
/ Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0