--> Ännu en lyckad ullaredsresa!

Klockan ringde tidigt igår morse, trodde aldrig jag skulle vakna till, men en duch brukar ju göra susen. Var lite orolig för väglaget efter allt regn som fallit, och fortfarande föll på sina håll, men med Beccabus vid ratten gick allt smidigt. Kom ner runt elva eller något tror jag, parkerigen var smockad! Har ALDRIG sett så mycket folk där, det har varit mycket, det har varit köer, men det här alltså. Men skitsamma för mig och Becca som inte hade vagn gick de smidigt.

Tänker inte rabbla allt jag shoppat här, förutom en urgullig pyjamas, en till tröja från felippa mossi och en SKINNJACKA:D äntligen hittade jag den! Ojdå nu hittade Kacka visst ett litet hål i pyjamasen. Ja ja.

:D Sov jättegott inatt, världens skönaste säng och täcke, långt ifrån den vanliga standarden på campingar, men bra var de. Åt världens godaste kebabpizza igår med, mumma! Sen gick vi in en kortis idag med. Åkte hem, nästan två tusen kronor fattigare, och en halv garderob rikare, hehe. Hittade också en del scrapbooking grejer som ska bli min nya hobby :D

Kom hem idag igen runt ett tiden, MYCKET kissnödig kommer jag upp i trappen, panik! Hittar inte nyckel. Är sådär kissnödig ni vet så man varken kan stå, sitta eller gå. Vad ska jag ta mig till?? Ringer Hampus. Inget svar. Ringer jimmy. INget svar. RInger pappa. Han berättar att han är långt härifrån. Är nu så desperat så jag nästan är på väg att plinga på grannes dörr. Kommer dock på att det är onsdag, rusar ner till lokalen där mamma masserar på onsdagar, ber till någon/något att hon inte ska vara på lunch, kommer ner, tack och lov! Hon är där och ska just byta patient, får låna bilen och hämtar nyckeln hos jimmy på hemköp. LUCKY ME!

Eftermiddagen spenderades med Eme för första gången på ca två månader, hon har varit lite försvunnen ett tag, förhoppningsvis är hon numera på tillbaka väg. Nu ska jag nog läsa min bok till lite bra musik! Imorrn står jag uppskriven på lite jobb, annars blir de kanske Sandra och pållarna på kvällen:)

Jag saknar nog lite närhet tror jag. Det är way to ensamt här på kvällarna. Får skaffa en katt. Eller en hamster. Eller kanske en guldfisk! Har ju iofs Hannes... (Lejonet från Liseberg). Tyvärr är han inte så fysiskt kapabel....:P


Tack för resan ängeln! ( Jag tycker nog vi är fantastiskt söta på den bilden. Ett av mina favoritkort på oss. Det är i ettan tror jag på min allra första AIK-match:) Ser ni hur liten jag var?:O )

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: sara

söt ni är på bilden, små men söta

2008-08-07 @ 08:41:58
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/
Postat av: Fie

Du kan få låna min kisse om du vill =) Söta ni är på bilen! Jag vill också åka till ullared så jag är lite avis på er ;P hehe!

2008-08-07 @ 10:51:43
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg
Postat av: louise

fin blogg!

kolla gärna min

kram

2008-08-07 @ 13:09:07
URL: http://louiseh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0