Time to think

image225
Exakt fem minuter före det var dags att åka imorse fick jag ett mess från ängeln, kraken är sjuk, inget jobb för mig idag alltså. Det var bara att pallra sig in till soffan och fördriva tiden så gott de gick. Såg alla avsnitt av OTH. Bra det. Men jag klarar inte av att vara hemma såhär, lämnad åt endast alla mina galna tankar som sällskap. Jag blir rastlös, förtvivlad och irriterad. Jag behöver aktiveras. Tyvärr fanns det inget pass klockan 8 imorse som jag trodde. Annars hade allt varit prima. Lunchpass fanns, men då var motivationen redan borta. HUm

Sälen imorrn. Klockan ringer kl. 04.00. Härligt. Har inte gått upp så tidigt sedan jag åkte tillbaka till Colerne i julas. Känslorna jag bär på nu, är värre än dom jag bar på då. Fy. Men förhoppningsvis kommer tiden bli bra där. Den brukar bli det. Jag har ju längtat. . .image224

Lite deppig idag som ni kanske märker. Men det beror nog på att jag börjar bli lite desperat.. Ge mig något att göra?? Jag funderar allvarligt på att plugga i annan stad nu. Jag ska fortfarande söka i Norrköping. Men till och med Pappa sa " iväg med dig". Tar det som att det är dags för mig att ta mitt pick och pack och ge mig av, denna gången för en längre tid än 6 månader. Men jag vet inte. Vet inte vart min väg ska gå. Eller vart den slutar.

Jag önskar jag kunde visa allt jag tänker. Jag önskar jag kunde få bevisa att du har fel. Jag önskar att jag kunde få bevisa att jag har rätt. Jag önskar jag kunde få bevisa det jag vill ska vara sanning. Jag önskar att mina önskningar slår in. Men jag fick inte den chansen. Hade jag det, hade jag gett allt. . .

Förra året sälen. Då var jag lycklig.
image227image228

Kommentarer
Postat av: Lina

du blir nog lycklig snart igen :)

2008-04-02 @ 16:12:51
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Mingla ♥

Gillar din blogg starkt ♥

2008-04-02 @ 16:15:39
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Jennifer

kaaaalmar kalmar kalmar! ;)))) Studentlivet väntar på oss. Det kommer bli grymt!

2008-04-03 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0