Sååå nära att få åka till Tjeckien

Japp. mamma skulle ju ner o hämta hundar igen nu då. marie var nära på att stanna hemma, pga av hennes pojke blivit opererade idag efter att ha haft av armen. Men hon bestämde sig till min stora besvikelse för att åka i sista stund. Jag fick se drömmen om två dagar i tjeckien. 8 söta chihuahua valpar, spahotell(med behandlingar) och mycket ensamtid med min mor försvinna. Men men. Imorrn ska jag ju till Sandra och rida min lilla Pärla. Hon är nog överlycklig där:) Premiärridtur. hoppas det blir fint väder. vad vi gör resten av tiden har jag ingen aning om. Det är sånt som märks;) haha. Kommer hem igen tisdag eftermiddag..

Åh vad jag väntar på 25e! Då MÅSTE jag verkligen lägga undan pengar alltså, Sluta vara slösatanten, måste börja bli sparatanten. Annars kan jag ju aldrig uppfylla flyttahemifrån-drömmen!

Kommentarer
Postat av: Becca

Onsdag blir svår, har redan lyckats dubbelboka mig den dagen. Men har slutat på Stokvis nu, så de blir kanske lättare att få ihop det..? Med Ubbe är det varken bättre eller sämre, hjärnhinneinflammation har dem konstaterat iaf. Livet är inte alltid rättvist. Mamma och jag har kommit fram till att vi aldrig kommer vinna på lotto med vår maximala otur.

2008-04-21 @ 16:23:17
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0