Min nya hissning: Gamla goa och coola

Äntligen har dom släppt på bloggen igen:) Helt otroligt vad tomt det kändes att inte få skriva av sig.

Jaha idag är det 1:a april. Det innebär två saker: Risk för att bli lurad, och Morfars födelsedag. Det första inträffade inte, ( NT: s försök till blåsning om att sportlovet ska bort fattade man ju direkt) och media i allmänt var ju bara att slå dövörat till. hörde också något om en typ av rökbomb med curry man skulle använda för att få ut terrorister ur sina gömställen. Hum. Tycker det luktar aprilskämt.

Morfar ringde jag nyss och sjöng för, så otroligt trevligt, vi pratade i en timme och 6 minuter. Måste ringa honom oftare. Jag har kommit på en sak. Jag älskar sånna där goa gamla människor. Min farmor är min bästa vän. Min morfar är världens coolaste, ( det tycker jag faktiskt han är grymt rolig), min mormor är en kruttant som gick ner massa i vikt på o gå runt runt i sitt rum o dansa, numera sitter hon på träningscykeln ett par km om dagen. Cooling. Min farfar var en härlig busig gubbe som hjälpte med det mesta. Det har redan gått två år. Jag saknar dig än.  Hade en tant jag hälsade på i somras med lina. Hon var också stencool. Hon sjöng massa sånger och gud vad jag skrattade. 45 min i sträck och världens kramp i magen.oj oj. Undrar om jag ska satsa på det istället? Hum. Tåls att fundera mera på...

Idag jobbades det på stokvis igen, hade turen att vara ledig igår med:) Haha. jobbiga veckor jag har. Har bara haft en hel vecka sen jag började. Andra veckan bestod av fyra dagar, tredje veckan två dagar, denna veckan två dagar, nästa vecka? Får se om jag är kvar. Får visst komma o gå lite som jag vill:)

Var ju i sthlm i helgen. ja orkar inte skriva en tre decimeter lång redogörelse, kan bara tacka alla inblandade, däribland Beccabusängeln, Nockis,Jimmy och Jeppe för en trevlig helg, Simple Plan för en bra konsert och AIK för hum en hyfsad match, med desto roligare supportrar för dagen.

Nu ska jag också avslöja el secreto ( hum stavas det så? HETER det ens så? spanskan är ett minne blott, och det knappt). Iaf.

JAG SKA TILL SÄLEN! Äntligen. Afterski på högfjällshotellet på torsdag. "Lammet och grisen" på lördag. TREVLIGT!

Jaha. Det får räcka för idag. Jag Måste sussa. Jag Borde packa klart. Jag Längtar efter att det ska bli torsdag. Jag Vill att hjärtat ska sluta slå dubbelt så fort. Jag Ber om att det blir bra väder i helgen. Jag Önskar att mina önskningar slår in, att jag kunde få mina drömmar uppfyllda. Jag Hoppas att Sian blir glad för mina brev som jag ska posta imorrn, som jag skrev för två veckor sedan. Ha.

Natti Natt!

Ett litet tillägg i det redan långa inlägget:

"Pinch punch it's the first of the month"
Heter det i England. Det är precis vad man gör. Man nyper, slår och säger ramsan. Ha. Skickade iväg mess till england för att visa att jag kom ihåg den. Fick jag svar? Nej. Hade jag förväntat mig det? Nej. Ha. Saknar dom iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0