Hiphop är egentligen en alien?

Jaha, det lider mot ännu en helg, skönt tycker dom flesta, jag ska dock jobba, så det är sådär. Visst roligt på jobbet och kul att tjäna pengar men helg liksom det är ju helg. Bara att vänja sig. Livet är hårt som vi konstaterat så många gånger förr. Men men.

Ska eventuellt försöka ta mig ner till Viken i helgen. Tänkte passa på o visa er några av medlemmarna där nere. Hästarna är ju dock som ni vet flyttade till Sandra men dom andra finns kvar. Hundarna fick väldigt vackra ögon på korten, speciellt hiphop, har alltid trott att han är en alien någonstanns. Kanske är de sånt som bara visar sig på kort?;)

Idag ska det blir premiär på HALVARS:D Som jag längtat. Glass är det bästa som finns alltså. Mmm. Igår vart de sommarbilder med Jennifer, glass och ett STEP-pass på friskis. Så himla kul! Men svårt! Men jag satte de i finalen:) Mohaha. Vad jag är bra. Film med eme på kvällen. Jag somnade till ett par gånger, flashdance är verkligen en perfekt film att sova till. Mohaha.

Don't tell me you're sorry cause your not.. And you what? Neither am I.


Misty, sweetie, sweetie igen, Misty+ Hiphop, Pärlan, Lammungar, Kalv och sist men inte minst Trulle, senaste killingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0