En helg som sa svish och försvann

Jo, ungefär så kändes det. Visst. Helgen är inte slut än. Men det känns lite så. HATAR söndagar. Man får bara ångest inför att en ny vecka börjar, man vet inte vad man ska göra och tja. Gilalr inte söndagar helt enkelt. Tror inte jag komme rjobba imorrn, Ove ska visst åka supertidigt in till jobbet, och det är man ju inte spciellt sugen på direkt. Just d eja. Jag ska ner til viken igen idag. Av någon anledning jag själv inte förstår. Normalt åker jag hem runt samma tid på söndagar som jag kommer komma ner idag. Typiskt. Men men.

Igår sov jag mest bort halva dagen, och resten spenderades i sängen framför datorn. Skönt med en slappardag. Efter sjutiden någon gång tog jag mig bort till Eme och Philip, sen åkte vi till Martin och kollade massa filmer. The bank job och Underbara älskade var det. Bra båda två. En sväng förbi Max på vägen hem, valde ganska snart att philip o eme fick ta med sig sin mat hem pga alltför stort antal fulla fjolliga fmetonåringar som härjade runt därinne. Kom ut till bilen, hör en smäll, fan vad arg jag blev, dom kastade något på bilen! Jag vart superarg och nervös o skällde ut dom, dock fel kille, hans kompis hade visst slängt hans mobil på min bil. Moget? Hoppas verkligen det inte blev något på bilen. Suck.

Deprimerande igen att inte ha någr direkta planer. Ska det aldrig ta slut? Ev utgång nästa helg med, har dock inte pengar till de tror jag, allt är slut nu:/ 25e tack??

Ta hand om er. Ha en bra dag, trots att det är söndag..

// En Josefina som åter lämnar staden för landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0