"Om man inte lever livet, är det inte värt att leva"

Frågan är hur man lever livet? Det beror på vad som betyder något..Jag kan våga påstå att jag lever livet här, jag utmanade mig själv till något som jag aldrig trodde jag skulle göra, åkte iväg, lämnade allt som betydde något, och tog et kliv närmare vuxenvärlden..och jag kan stolt säga att jag klarar av det :) Men sen kan man jag ju också våga påstå att livet verkligen kommer levas när jag kommer hem igen;) Många planer kretsar omkring i lilla huvudet, får se vilka som blir verklighet? :D

Igår var jag med Becky ( Julies syster) i hennes stall..fick testa rida en ponny, dösvårt..haha för lång ben, för liten pnny, och hoppläder..knäna var ju vid hakan! Efter tre hopp erkände jag för becky att jag inte riktigt klarad av det, dels för att det var länge sedan jag hoppade, dels för att jag höll på o trilla av i enkel trav.hha...longerade två ponnys sen, första gången:) är stolt över mig själv, men blev skapligt snurrig..haha den andra hästenn var asjobbig, skulle bara komma in till mig o så fort jag fick henne i galopp bockade hon och sparkade bakut..suck;)

Resten av dagen förflöt fort, lite träning och massa ungar, lagade mat (toppengott förstås, mästerkock numera) och lite tjaffs med barnen..men de slutade rätt bra sen iaf, dom kom ju i säng ändå;)

Idag var Julie och jag i Chippenham och shoppade...Skulel kunnat gå där i evigheter! Massa affärer, massa snygga kläder och till relativt bra priser! INte som i bath där man får en chock i alla affärer! Chippenham blir alltså mitt ställe där jag shoppar framöver..hittade varma sockor att sova i, dom går nästan till knäna, haha..varma mysiga toffolr, och en fleece, äntligen! Dessutom födelsedagspresenter till connie, kommer nog låna allt och pyssla med om jag får,haha typiskt pyssel jag gillar att sysselsätta mig med :P hihi...kom kom kom och shoppa med mig, och ta med mycket pengar! Shoppingparadis;)

Nu på eftermiddagen gör jag inte mycket.pratar med eme, försöker läsa ut min bok som aldrig tar slut, och ska snart hämta barnen...ska laga mat ikväll, få iväg barn till olika aktiviteter och utmaningen: Läxläsning! spännande att de hur de slutar..:P

Just de, gjorde en upptäckt idag till min stora glädje: Dom har karamellkungen! Lösgodis alltså! :D:D Nu är jag lycklig..Köpte dock inget, men de kommer väl;)

<3

 Mina inköp:)
Toby efter ansiktsmålningen i söndags..Han skulle se ut som en krokodil...Tycker han ser ut som en monster??
Berättade ju att Julie handlade i söndags..Skulel köpt bröd och mjölk, såhär såg det ut när hon kom hem...;) Och jag vet: Det ÄR konstigt att dom har tvättmaskinen i köket!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, lite grejer hon hade handlat hörredu! hehe* Aa, det är faktiskt lite konstigt med en tvättmaskin i köket :P Mysig tröja och strumpor, hoppas du håller dig varm ^^, <3

2007-09-25 @ 17:43:04
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja ibland måste man ta chansen och våga ge sig ut på skrämmande äventyr. =)

2007-09-25 @ 18:58:26
Postat av: Becca

Var det ditt paket från Sverige som hade kommit? Eller ni kanske aldrig hämtade ut något? :P Saknar dig!

2007-09-25 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0