Min kropp kommer döda mig!

Gjorde mitt friskispass  igår morse, är långt ifrån nöjd men får jobba på det..helt slut efter över en och en halv timmes träning, skön dusch och sedan lite prat med becca och eme:) Sen kom julie hem käkade lunch, kollade oc, hämtade barnen, shane följde med med lilla georgia, så söt! sen åt vi lite, och stack och red!

Jag fick rida starke wesley(elefanten) och jobbade stenhårt med julie som lärare! Shane och connie red också som tur var, då hade julie inte bara koll på mig:P ..efter en stund drog julie fram en massa stockar, minsann om det inte skulle hoppas:O herregud har inte hoppat sen jag gick i femman! Vilket också märktes en del när wesley rymde efter det första av dom tre hindren, han sprang åt höger dom första två gångerna, tänkte nu jäklar, höll lite mer på vänster tygeln, och då: sprang han åt vänster istället, smarte hästfan;) Hahaa men det var duktigt gjort av mig iaf:) Julies kommentar innan var: vi ska inte hoppa så högt idag, jag tyckte det där var fullt tillräckligt:O hur ska jag överleva,)

käkade en sen middag, var vrålhungrig, satt inne på datorn en kortis, sjöng för kacka som fyllde år igår=) Sen var jag supertrött så gick och lade mig rätt tidigt, men klockan var åtminstone halv elva, eller va de halv 12?? minns inte:P

Idag var jag trött, men utvilad när jag vaknade..ställde om klockan och skulle sova en halvtimme till, men givetvis så kom toby in efter fem minuter och mosade mig där i sängen..busunge..sen gick han ut och jag tänkte " yes!" Men så stack han in huvudet och sa" can i have my breakfast please?" Bara att pallra sig upp:p

Julie och jag har vart ute o farit hela förmiddagen, hämtat lastpallar, trailers, och mockat ur stallet ( med händerna igen! inte lika farligt denna gången, men iaf..:p ) o var helt slut när vi kom hem vid 12..ändå hade vi ju nästan bara åkt bil??:P haha gott med toast och bönor..jag som inte åt de tycker att det är en fantastiskt god lunch numera!;) dock går jag här och är hungrig hela tiden så var tvungen att äta lite knäckemackor och yogurt nyss;) haha ikväll ska allt hö in, stackars min kropp är sliten sen igår, har sveriges träningsvärk i rumpan, så nog jobbade jag hårt med wes..:P haha efter höet ska vi grilla, myys!:) dom närmsta två dagarna ska julie och jag städa ur garaget och trädgården, plus huset..kan ju behövas kan jag lova, men är inte sååå sugen på garaget haha...:P jag tar lite varje dag här och torkar av dörrar, dammsugar upp minst fem spindlar per dag (huh) har aldrig varit i ett hus med såå mycket spindelnät! sjukt:S


Nej orkar inte skriva mer nu, ser fram emot helgen=)
saknar er iaf och längtar till juuul<3

Närmast bramle(connies ponny, sen wesley, till höger morgan och i mitten längst bak ceasar..;)
image55


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihi. Jossan som ridlärare, kanske ett framtida jobb? ;) Kul att du får lite gjort iaf. När du är klar med ditt friskispass så kan vi alla friskisa i ditt vardagsrum sen! haha. Puss

2007-09-12 @ 17:18:09
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Emelie

Verkar som det är full rulle när det gäller hästarna ;-) hehe* Då kommer du ju bli värsta proffset! Men jag är ändå rätt stolt över mig själv som vågade galoppera med Aradis idag ^^, Det var jätte roligt :-D

2007-09-13 @ 21:48:29
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0