Mera ridning:)

Imorse reds de igen, otroligt kul, elefanten igen! Fick ett par extra tyglar i handerna idag, kandes otroligt konstigt, men vande mig efter ett tag! vi red en toppenbra vag idag, var ute nastan en och en halv timme, och weslet bockade inte av mig i galoppen over faltet, han var otroligt duktig idag..Dock tog han nagra snabba skutt pa en grasmatta, i slutet av ridturen, haha..och sen gillar jag fortfarande inte att ga in till honomm ar sa himla skraj att han ska trampa pa mig i boxen for han ar supersur darinne nar man ska borsta honom, han flyttar, en dag mosade han in hela mig i vaggen med flit, tur att jag han reagera en sekund innan sa jag kunde undvikta knackta revben..dessutom ar han hopplos pa att fa upp hovarna, star och sliter med bada handerna, allt han gor ar att rida pa huvudet, blanga pa mimg, lagga oronen bakat, och det ser ut som han menar typ, "forsok en gang till och du far ett stort bett i baken"...julie fick ta han idag darinne..haha..maste bli lite tuffare mot honom, men ar verkligen radd om mina tar efter det med parlan, forst omedvetet, nu medvetet,parlan flyttade ju sig direkt, wesley skulle gladeligen stalla sig pa foten in med flit och trycka lite extra..haha annars ar han min favorit nu, vet hur jag ska bara mig at for att han ska ta ner huvudet och julie ar nojd med mig:) Idag sa hon att hon ju sa att jag skulle knacka honom efter en vecka..de trodde jag aldrig efter bockningarna frsta gangen..haha men nu ar de gjort:)

Sitter vid julies dator idag som ni kanske marker, inte latt, har vant mig vid mit vanliga tagentbord igen ju;)

Nu sitter jag ch vantar pa julie, halv 8 (langt kvar, 2  och en halv timme:( ) kommer kathryn och hamtar oss, sen ska vi o kaka indiskt, jag, julie, wicky som jag numer ska saga, nick egentligen, kathryn och steve och jane och hm vad han nu hette...:P hennes man iaf:p har sminkat mig och sa har i min ensamhet, har inte gjort de pa tva veckor, och det kandes ensamt, som att ha en forfest ensam typ, minns vara forfester i somras nar vi pysslade med vara tjejgrejer..:( vissa saker paminner mig verkligen om er darhemma, aven om dagarna rullar..

vissa saker ar svarare att ta sig igenom en andra, vissa klarar man galant, vissa overlever man, vissa finns bara dar inne nogonstanns, stor och irriterar men samtidigt kanner man att man lever.."cause i rather feel pain than nothing at all" ar kanske sant eller? ibland nar det ar som jobbigast tror man inte de riktgit..

ha en toppenhelg allihopa, jag ska rida, ha en ensam kvall hemma, en sovmorgon och ga pa rugby med sian(stavar ho tydligen) och lilla georgia pa sondag:) kuuul! ska nog kalla henne shawniee istallet passar battre pa en san som hon:) hihi imorrn blir de lite mailande och sa till alla med, ni kan vanta er en del:) om jag inte bara ser till att sova i soffan hela eftermiddagen;)

nu ska jag kolla tv eller sa istallet, vantar fortfarande pa julie, hon skulle bara lamna lily,(grannen), halsa pa nick och fixa hastarna..de e val hos wicky de drojer, haha annars skulle hon var tillbaka for en o en halv imme sen..men skont att vara ensam:)

de va nogot med jag hade pa hjarat men kommer inte ihag..far fundera pa de till imorrn..;)

Saknar min lillprins, har inte pratar med honom pa tva och en halv vecka..:S <3
image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0