mandag

okej, mandag i england, maste skriva kort idag for ska ner till julie och prata med henne om morgondagen..barnen borjar skolan och sa, allt kommer bli annorlunda!

var i bath imorse och shoppade grejer till barnen, toby klippte av sitt vackra har, och sen akte vi hem..lunch, bestod av en stor majskolv (forsta gangen jag at de, helt okej, ater alla gronsaker har bara for o fa i mig nogo nyttig), och tva skivor rostat brod med tomater...sen akte vi pa bio i bristol och sag simpsonfilmen, gillar inte alltid simpsons, men skrattade massor, ar lattroad har:P haha..
sen kom vi hem, hopapde lite pa studsmattan, har lart mig och skamta med barnen pa engelska sa dom skrattar *stolt* och sen akte vi ivag pa fodelsedagskalas, mindre kul eftersom jag inte hanger med i allt prat, men traffade iaf en jattetrevlig "tant" som heter kathryn, hon ager massor av hastarna,,ska antligen fa rida pa onsdag tror jag! :) sen pratade dom om att mjag ar tillrackligt duktig ska jag fa rida pa jakten med dom i vinter..kan inte sa mycket om jakten till hast, men det later laskigt och roligt! bra dag har, engelskan ar mycket battre! saknar allt hemma massor, ska skriva mer en annan dag, nu maste jag dra!


Becca, glad over att allt gar bra med korkortet, skulle skrivit ett mail till dig idag, men hinner inte nu, kom igen, du fixar de! :D

Saknar er andra, blir sa glad for alla mess och mail jag far, ni kn aldrig ana vad de betyder!

puss puss fran colerne!<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att höra att engelskan går allt lättare ;-) Sa ju att du skulle fixa det, går väl kanske till och med fortare än vad du anat? :P Roligt att du kanske får börja rida snart också! Du är ju jätte duktig hörredu! Går framåt för mig på körkorts fronten också, imorgon är det körlektion med Yvonne som gäller ^^, Då jäklar! Saknar dig massor! <3 Jätte glad över alla mess - började allvarligt fundera lite på det du skrev förut idag... Vem vet? :P hehe* <3

2007-09-03 @ 23:13:18
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Visste att det skulle bli bättre vartefter, tar ett tag innan man kommer in i alla rutiner bra. Ser fram emot mailet som du får skicka när du får tid över :) Jo nu jävlar ska jag plugga teori kan jag lova, det jävla kortet ska bli mitt inom en snar framtid! Vet inte hur lång tid posten tar till england, men om några dagar får du kolla in brevlådan. Saknar dig! Pussss <3

2007-09-04 @ 16:11:19
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hej Jossan! Hoppas du har det superbra. Vi saknar dig här hemma. Vet du det lr? :) Använder du din hotmail som mailadress lr? Puss!

2007-09-04 @ 19:28:51
URL: http://jennifer82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0