Fredag, Lördag!

( Efterkommentar: Uuups den vart lång, sorry, ska föröska bättra mig så ni orkar läsa;P )

Oj VART ska jag börja, jo igår kväll förstås..haha! Svårt att välja vad man skulle ha på sig, är ju nååågot begränsad med kläder! Kan ju säga att min tjocka stickade polo var skön att ha på sig utanför när alla frös, men väl därinne vart de liite varmt! Men nu går jag händelserna i förväg, Kathryn och Steve plockade upp oss, Jag, Julie och wicky satt i bak, något trångt i den lilla bilen vill jag lova..Guud vad dom skrattade kunde ju tro att de va slutet på kvällen och inte början..haha! Wicky fick beställa åt mig på "curryn" liite pinsamt kanske:P haha fick iaf jättegott gult ris med morötter i, och kyckling "korma" som var kokos, nej vad heter de, kokosmjölk? kokossås? kokonöt? va sjutton jag vet inte men ni kanske vet vad jag menar, haha..skippade förrätt tillskillnad från dom andra, hade ju varit vrålhungrig på eftermiddagen och käkat tre toast:O dumt gjort!

nu var klockan dessutom nio på kvällen, min hunger hade gått över..vi fick dock in tortillaliknande bröd, dock krispiga, och massa dipp..nick tog simpelt och enelt en "tortilla", la den på min tallrik, la hela handen över och mosade den in bitar, sen slngde han upp massa dipsåser och väntarde förväntansfullt för att se om jag skulle gilla de, haha som i en dåligt film! kände mig som ett litet barn haha. Vart proppmätt på de lilal krispiga brödgrejen, sen åt dom andr aförätt, jag tvingades att smaka av alla, var ju tvungen att smaka allt tyckte wicky, fick nån grej av steve typ rostad lök i stora bollar, och kyckling av wicky, det var dock den vi fick i skolan ibland, men gott! nu var magen proppfull, dags för huvudrätt...

Fick mitt ris och allt det där, men fick smaka wickys potatis med spenat, och kyckling mes spenat, herreguuud vad dom åt! åt bara hälften av mitt, var nåågot illamående sen..dom skulel dessutom ha kaffe o sånt, jag vill ehem och sova, avr supertrött, klockan halv 8 blev vi hämtade, nu var klockan över elva..har inte tålamod att sitta så länge på restaurant;) sov hum gott?(not!) ja du becca du vet ju;) ni andr afår väl höra en anna dag) och vaknade tidigt, sov dessutom oroligt hela natten, vaknade och somnade, trodde att mobilen skulle låta bli att ringa, så kathryn skulel plinga på dörren så att jag vaknade,,min mobil skippar att ringa ibalnd nämligen..var dessutom väck halv sex av ett sms, inte så ofta haha;) tur att man kan le åt en sån grej också, sov bättre sedan, tre timmar i rad, kathryn hämtade mig nio, efter en stor men mindre nödvändig frulle, var fortfarande mätt sen gårdagen) vet att vi är i stallet flera timmar, mycket riktigt kom ju int ehem förrens efter ett så de va tur att jag åt..:P

härlig ridtur vill jag lova, fyra fält galloperade vi över, hoppade ett "litet skutt" som jane kallade de i skogen, jag kallade en stoort och långt hopp med ceasar, hon hade ju lille elefanten, haha...första galoppen var underbar, sen kom emellertid tre fält på raken, som man var tvungen att gå in och ut genom grindar och sånt på i slutet, efter andra var det en stor häck som skiljde åkrarna åt...hästarna var nååågot pigga efter så mycket fri galopp, ceasar drog på gärnet, tyckte de va kul först, pärlan går ju alltid så fort?! Meeeen sen började welsey bocka lite bakom, jag avr nervös och ceasar drog på mer..kom på att jag satt på starkaste av dom starka ceas och nu var vi nära häcken..kom ihåg att julie sagt att ceasar hoppar allt, och nog var han på väg! ohj vad skraj jag blev, lyckades tillslut tre meter före häcken göra en sttoooor volt och dra ner på tempot...herregud! men kul avr det, om än läskigt! haha

solen sken ääven idag, sommarväder fortfarande, solade i bikini på studsmattan, läste brev från bus!=) och gick till affären, köpte chokladpulver till varm choklad, kan inte vara utan de på kvällen numera, och sedan lite godis till kvällen...stäade och tvättade, tog ett låångt "bubbelbath" och sen kom julie, hon åkte snabbt igen..fick till min stor abesvikelse reda på att hon kommer hem inatt, ingen sovmorgon imorrn, men lovade kathryn att vi skulle rida om hon kom klockan tio, så de får väl vara..ska med shawniee (sian ni vet) på rugby imorrn med spännadne, första live! skulle fått träffa emma idag också och hennes kompisar om jag ville, dom skulle käka pizza o så,men vågade mig inte dit faktiskt, är liite besviken på mig själv, men har knappt sagt mer en hej til emma två gånger, vet att det skule kännas så skumt att komma in där och inte känna någon..vill träffa henne själv någon gång först såå...ska kolal film snart, sen sova tidigt, är trött, och vill slumra till ordentligt innan julie och wicky kommer hem, kommer aldrig sova inatt heller annars:O:S

Ha en toppenkväll allihopa, här kommer lite bilder från idag!

Kathryn, ville inte var amed på kort, världens raraste!
wesley är fångad på kort! svåårt var det, men detta vart väl vackert;)

 sötaste jaffa, ponnyn som går i egen hage, hon blir för tjock annars, slickar sönder händerna om man håller fram dom;)
tokiga katten ronniee, sjuk katt, alltås han är sjuk, han är 8 år och äter ibland, men måste vara något psykiskt med, ni ser ju hur han sitter??han satt sådär i tre timmar...!
Kolla min fina ros, dom har hållt sig en vecka nu! undrar hur? på morognen var denna helt ihop, på eftermiddagen helt utslagen, så fin!
Becca berättade i ett mail idag att det var så kallt i nockis studga att hon hade jacka, myssockor och fingervantar inne, ska nog sluta klaga på kylan här, haha!
 Saknar mina pinglor<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Oj vilken lång blogg. Tur att jag hade tid att läsa.. det där är inget man kan stressa sig igenom. Mer brev är på väg! :) Och du får skriva om ditt så jag har något att läsa haha. LOVE (L)

2007-09-15 @ 22:45:28
Postat av: Sofie

ojojoj det var ingen dålig blogg =) men det är kul o läsa vad du har för dig där borta =)Nu har jag tid o läsa med nu när jag fått internet =) wiiee! Love you honey! <3

2007-09-15 @ 23:24:44
Postat av: Jennifer

aw. dina pinglor saknar dig också va! :) hihihi. pussar!

2007-09-16 @ 01:05:09
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Emelie

Du får se till att korta ner bloggarna lite hörredu! Super duper långa ju ;-) Men jätte kul att få höra vad som händer därbort såklart ^^, Måste se till att få prata lite mer mig dig på msn, var ett tag sen nu... Love you <3

2007-09-16 @ 18:44:45
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0