. . .

Idag vart det en seg morgon. Julie akte hemirfan redan kvart over sex, men jag gick inte upp forrens vid kvart i sju, duktiga Callum fixar allt sjalv, till och med frukosten. Jag hade varldens huvudvark for tredje dagen i rad inte skont. Tankte att jag skulle sova nagra timmar till efter att ha lamnat Connie och Toby..Connie var ju hema igar, och hon var doseg idag suck, fick tjata massor och vi fick nastan springa till skolan som vanligt..suck..Dessutom var det tobys tur att vara "sjuk" idag. Han ringde julie och snorvlade massor extra, snorunge tanker man ibland utan att ra for det, men han fick ju vara hemma givetvis. Sag emellertid till att ga o sova iaf, sa till honom pa skarpen att han fick vara tyst for att jag ar lattvackt...Det gick ratt bra, sov en och en halv timme..sen trodde jag att han moblerade om i julies sovrum, det lat hur mycket som helst, men han satt bara och lekte med sina soldater i hallen..suck..seg dag idag, men skont att ha det sa med..Julie blir sen ikvall, ar ordentligt barnvakt hela dagen alltsa..Ser fram emot att fixa nogon spannande pastasas sen, som barnen sakerligen inte kommer ata, men det far va, dom far val ata som dom vill, dom ar saaa bortskamda, behover inte ens plocka bort tallriken efter sig... suck

Har inte sagt det an, men har varldens stalker har..scampii alltsa, vart jag en gar ska han vara med, in i duschen, n pa toan, aven om jag bara gar in i ett rum och vander sa tittar han forvantansfullt pa mig, undrar om jag ska vara kvar dar och i sa fall lagger han sig ner en stund...suck, gullig ar han men man vill ju vara ifred med...

Det finns tre kanslor som kanns mer an andra, vantan, maktloshet och oro..Orkar inte med dom riktigt..:\ orkar inte med att tanka overhuvudtaget, kan man inte bara sluta med sadant? Saknar min lillprins, han kan ju saga r nu! Han vaxer sa fort...

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh stackare, hoppas det är bättre med huvudet idag. Inga familjeförslag idag heller, hoppas verkligen de kommmer imorgon!! Saknar dig (L)

2007-09-18 @ 20:45:43
Postat av: Anonym

Usch stackare jag vet hur hemsk huvudvärk kan vara.. Skönt att du fick sova lite längre i alla fall =) Nu ska jag bege mig till böckerna igen.. suck.. hehe! Saknar dig gumman!! <3

2007-09-18 @ 21:58:19
Postat av: Fie

jag glömde visst skriva dit mitt namn :P upps! haha!

2007-09-18 @ 21:59:00
Postat av: Emelie

Usch, huvudvärk är alltid jobbigt! Hade huvudvärk hela dagen igår =/ Och jag tror att det kommer att fortsätta idag också... Vilken söt hund ^^, Även om man kanske vill vara ifred ibland ;-) Miss you so much babe <3

2007-09-20 @ 11:37:57
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0