Ensam hemma!

Atminstine pa dagen:D Gud vad skont det var, gjorde en ordentlig frukost, dom har flingor som ar forpackade som bitar, man haller bar apa mjolk..dom var nyttiga sa tnakte, yes! detta kan jag ha som frulle varje morgon! Men de smakade typ som grot eller sa, sa jag stoppade in de i micron, de blev inte direkt battre..sa hallde pa massa russin, da var de gott!kokte agg och hade pa mackan med, mumsigt!

satt vid datan typ hela dagen forutom nar jag gjorde lunch och nar jag stadade och tog in tvatten, klockan tre gick jag till posten, nagra av er far brev sanrt darhemma, mer kommer till er andra sa fort jag skriver:P

Sa har inte gjort sadar jattemycket ida jatteskont! nar julie kom hem, hade hon en overaskning at mig, hon hade kopt ridstovlar! som jag kna ha sommar och vinter! gud vad glad jag blev! :D:D

vi lagade mat, kyckling och potatis jattegott, marinerad eller om man nu kan kalla det for de, i honung! med lite vitlok ocksa, julie fragade omjag gillade de, o sa som det var att vi har vitlok i nastan allt hemma och att jag alskar de! hon bara: bra for jag ska ha massor i...det smakade inte vitlok..:( :P haha

Ska inte sitta har lange alls idag, imorrn aterkommer jag med en spannande lista ocksa:) En typ 16 punkters lista over kulturshocker so far..:P skoj va? ska forsoka komma pa 20 stycken som jag kan placera i ordning, men har bara 16...far se hur de gar:P


Maste dra igen nu, tack pappa for adaptern till kontakten! Antligen funkar min dator! jipiieee:D Har skanat den, nu ska jag satta igang att gora ett friskispass a 'la josefina och ska gora filmer av alla salenbilder och semesterbilder som jag har lovat!:P haha

Saknar er inte lika mycket for stunden bra vaa? men ni ar saknade en bit in i hjartat, det ar ni alltid!
<3


Kommentarer
Postat av: Becca

Ser fram emot läsa om kulturchockerna.. det är bra att du förvarnar mig så slipper jag bli så chockad. Kanske får se lite bilder imorgon då? :) love yoou (L)

2007-09-06 @ 21:09:09
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jossan du skriver så mycket så att jag inte vet vart jag ska börja. Hihi. Men det är bra! Kolla hur gammal du är på www.vuxenpoäng.com! Jag är 21.9. Hihi. Det är ett fördelaktigt test för jag trodde att jag skulle hamna på typ 16... Puss!

2007-09-06 @ 22:39:40
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Emelie

Skönt med en riktig frukost, eller nästan i alla fall ;-) Verkar som du klarar dig rätt bra därborta, det är skönt att höra! Även om jag fortfarande saknar dig såklart <3 Ser fram emot listan... Spännande och se vad som är så annorlunda mot Sverige. Puss puss <3

2007-09-07 @ 11:41:58
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0